// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Starship Troopers: Terran Command با انتشار تریلری معرفی شد

مجموعه Starship Troopers با معرفی بازی Starship Troopers: Terran Command پذیرای سبک استراتژی Real Time شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مجموعه Starship Troopers بالاخره نسخه‌ی استراتژی Real Time یا همان RTS خود را دریافت کرد. با معرفی بازی Starship Troopers: Terran Command که توسط استودیو Slitherine Games و استودیو The Aristocrats در دست ساخت است، می‌توانید نیروهای فضایی خود را بر علیه موجودات فضایی متعدد و پرتعداد فرماندهی کنید و به نبردهای شلوغ فضایی بروید. این دو استودیو پیش‌تر تجربه ساخت بازی‌هایی مانند Order of Battle: World War II را در کارنامه‌ی خود دارند. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو Slitherine Games را در مورد معرفی بازی مشاهده کنید:

اگر بخواهیم بازی Starship Troopers: Terran Command را توصیف کنیم، باید بگوییم که اگر فیلم Starship Troopers را که در سال ۱۹۹۷ اکران شد، تبدیل به یک بازی استراتژی کنید که از مکانیزم‌های قدیمی استراتژی Real Time و همچنین مواردی مانند دفاع از برج‌های جنگی بهره می‌برد، به این بازی می‌رسیم. بازی‌های استراتژی مدرن با ترکیب مواردی مانند مدیریت نیروها، حالت بقا و خط داستانی خوب، توانسته‌اند موفق عمل کنند و همچنین نسبت‌به نوادگان قدیمی‌تر خود از سرعت بالاتری در گیم‌پلی بهره‌مند هستند. تمامی موارد ذکر شده در بازی Starship Troopers: Terran Command وجود دارد و به‌خوبی هرچه تمام‌تر پیاده‌سازی شده است و می‌تواند حس خطر متوالی و همیشگی را به بازیکن منتقل کند که باید همیشه آماده باشد.

مواردی که طبق وعده‌ی سازندگان قرار است در این بازی شاهد آن باشیم شامل بهره‌مندی از کمپین پویا و یک حالت جدید است که در آن می‌توانید ماموریت‌ها و خط داستانی بازی را طبق میل خود به مسیرهای مختلفی ببرید و تغییر دهید. وجود نیروهای پیشرفته و قابلیت‌های بسیار جالب آن‌ها نیز از جمله‌ی سایر مواردی هستند که می‌توانند هیجان این بازی را افزایش دهند. در نهایت می‌توانید تریلر معرفی بازی Starship Troopers: Terran Command را که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده