// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Micro Breaker : آجر شکنی نئونی و سه بعدی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل به سراغ یک بازی‌ آرکید آجر شکنی به نام Micro Breaker رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک و نوستالژیک در پلتفرم‌های جدید مانند کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند از لذتی خاص برخوردار است که به‌لطف تعدادی از سازندگان، بازیکنان توانسته‌اند در سال‌های اخیر بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با کمی تغییرات تجربه کنند. امروز در زومجی به سراغ یک بازی جذاب رفته‌ایم که شاید در نام و ظاهر یک بازی تکراری شکستن آجر باشد که بارها و بارها آن را در شکل‌های مختلف تجربه کرده باشید اما در باطن با یک بازی هیجان انگیز و خوش ساخت طرف هستیم. بازی آیفون Micro Breaker ساخته‌ی Marcin Klok، اثری است که امروز در زومجی به معرفی آن می‌پردازیم و شما می‌توانید آن را به‌طور رایگان و حجمی حدود ۱۱۵ مگابایت در اپ‌استور دانلود کنید. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Micro Breaker
Micro Breaker
Micro Breaker

ایده اصلی گیم‌پلی بازی آیفون Micro Breaker همان ایده بازی‌های آجر شکن است که بازیکنان با یک پلتفرم تحت کنترل خود و یک توپ باید آجر‌ها و اشیای بالای صفحه را بشکنند. اما بزرگ‌ترین تفاوت این بازی با سایر بازی‌های مشابه خود در نحوه‌ی پیاده‌سازی همین ایده ساده است. در بازی Micro Breaker بازیکنان با یک بازی آجر شکن سه‌بعدی با فیزیکی واقعی مواجه هستند که از نظر نحوه‌ی بازی کردن و زاویه‌ی دید کاملا آن را از بازی‌های مشابه جدا می‌سازد. بازی در بخش گیم‌پلی دارای دو بخش Normal و Challenge است که در بخش نرمال بازیکنان با ۱۳۰ مرحله‌ی جذاب و چالش برانگیز مواجه‌اند که باید با استفاده پد و توپ‌های مختلف، این مراحل را پشت سر بگذراند. در بخش Challenge هم بازیکنان باید برای دست یابی به رکورد و Streak، چندین مرحله را به‌صورت تصادفی و بدون باختن پشت سر بگذارند تا بتوانند در Scoreboard به رتبه‌های بالا دست پیدا کنند. همچنین حضور پاور آپ‌های مثبت و منفی در جریان مراحل بازی بسیار تاثیر گذارند و شاید باعث سوختن در یک مرحله آسان یا پشت سر گذاشتن یک مرحله سخت شوند. حدود ۵۰ پاور آپ در طول مراحل بازی برای بازیکنان فعال می‌شود که بازیکنان باید با انتخاب صحیح آن‌ها، از آن‌ها به نفع خود استفاده کنند.

Micro Breaker با ایده‌های جدید خود، جانی تازه به بازی‌های آجر شکن می‌دهد که کم کم به سمت تکراری شدن می‌رفتند

بازی Micro Breaker از لحاظ تجربه‌ی بصری و بخش گرافیک عملکردی خیره کننده دارد و بازیکنان با دیدن تصاویر گیم‌پلی بازی به‌راحتی جذب آن می‌شوند. بهینه‌سازی خوب بازی و اجرای روان و بی نقص انیمیشن‌های بازی در تمامی گوشی‌ها حتی آیفون‌های قدیمی‌تر، از نقاط قوت این بازی محسوب می‌شوند. مراحل بازی دارای طراحی بسیار متفاوتی هستند و روند بازی کاملا غیرخطی است که از یکنواخت و تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند. طراحی‌های نئونی و تم‌های تاریک و جذاب بازی به مراحل بازی حس و حال خوبی داده و در این بخش نمی‌توان ایراد آنچنانی به بازی گرفت. یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی، بخش AR بازی است که بازیکنان می‌توانند مراحل بازی را به‌صورت واقعیت افزوده به محیط اطراف خود بیاورند که قطعا یک گزینه‌ی جذاب و سرگرم کننده به شمار می‌آید.

Micro Breaker
Micro Breaker
Micro Breaker

اگر از قدیم به بازی‌های آجرشکن علاقه‌مند بوده‌اید یا به‌دنبال تجربه‌ی یک بازی آرکید جذاب با گیم‌پلی روان و سریع و گرافیک زیبا و چشم نواز هستید، Micro Breaker یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای شماست که روی آيفون‌ و آیپد خود تجربه کنید.

دانلود بازی Micro Breaker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده