// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید New Phoenix نگاهی به داستان این بازی انداخته است

در آستانه عرضه‌ی Phoenix Point تریلری از داستان این بازی استراتژی نوبتی منتشر شد.

بازی Phoenix Point بازی استراتژی نوبتی است که به زودی منتشر می‌شود. اسنپ شات گیم (Snapshot Games) که نام جولیان گولوپ، پدر XCOM را به عنوان یکی از موسسان خود به یدک می‌کشد، سازنده این بازی و مورد توجه طرفداران این سبک است. خوشبختانه طرفداران نباید مدت زمان زیادی منتظر بازی بمانند؛ چراکه این اثر ۱۲ آذر ماه (۳ دسامبر) منتشر خواهد شد. در این بین اسنپ شات گیمز برای بالابردن هیجان با انتشار تریلری از بازی به سراغ داستان مربوط به Phoenix Point رفته است:

دانلود ویدئو از آپارات

Phoenix Point در دوره پس از آخرالزمان جهانی اتفاق می‌افتد. موجودات اقیانوس‌های زمین به ویروسی فضایی مبتلا شده‌اند که به آن‌ها اجازه حرکت روی زمین را داده است. سپس این ویروس تبدیل به غباری در هوا شده و با تماس با هر موجودی باعث جهش یافتن آن شده است. بازماندگان نسل بشر به مناطق مرتفع رفته تا بتوانند بالای این غبار به زندگی خود ادامه دهند. جناح‌های مختلف بر این پناهگاه‌های بشر حکم‌فرمایی می‌کنند و شما نقش رهبری Phoenix Project را بر عهده دارید. Phoenix Project سازمانی مخفی متشکل از بهترین سربازان، دانشمندان و مهندسان باقی‌مانده است. با تشکیل تیمی برای مبارزه با ویروس فضایی و برای نجات و بازیابی بشر به بازی خواهید پرداخت و در این بین می‌توانید با جناح‌های متفاوت نیز تعامل داشته باشید.

Phoenix Point شجره فوق‌العاده‌ای پشت خود دارد و با حضور گولوپ در ساخت بازی که در خلق سبک آن، خود تاثیر به‌سزایی داشته است، هیجان خاصی به انتشار این اثر اضافه کرده است. به طور مشخص می‌توان گفت بازی X-COM: Enemy Unknown برای مدرن کردن این سبک کار زیادی انجام داد و با توجه به این موضوع، بازی جدید گولوپ در این سبک، در کمترین حالت، ارزش توجه را خواهد داشت.

بازی فینیکس پوینت برای مک، پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در ۱۳ آذر (۴ دسامبر) عرضه خواهد شد. آیا این بازی را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را در رابطه با سبک این بازی و همچنین خود آن با ما در میان بگذراید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده