// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

ساخت قسمت دوم Final Fantasy VII Remake آغاز شده است

تتسویا نومورا، کارگردان Final Fantasy VII Remake، در وبسایت اسکوئر انیکس اعلام کرده که توسعه قسمت دوم این بازی آغاز شده است.

بازی Final Fantasy VII Remake پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. درگذشته اعلام شده بود که این بازی دارای قسمت‌های مختلفی است و اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، اطلاعات تازه‌ای را از روند توسعه قسمت دوم در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تتسویا نومورا، کارگردان Final Fantasy 7 Remake، در وبسایت اسکوئر انیکس اعلام کرده که مراحل توسعه نسخه دوم از بازی Final Fantasy VII Remake آغاز شده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما در حال حاضر روی قسمت دوم هم کار می‌کنیم. بااین‌حال مطمئن هستم که تجربه‌ی این بازی سطح انتظارات شما را بسیار فراتر خواهد برد؛ همانطور که جهان خارج از میدگار هم بسیار گسترده است.

تتسویا نومورا یک بار دیگر هم به گسترده بودن جهان قسمت اول اشاره کرده است که تنها به وقایع داستانی میدگار می‌پردازد. وی دراین‌باره افزود:

تجربه‌ی قسمت اول و ماجراجویی در میدگار به‌قدری گسترده و بزرگ است که مجبور به اضافه کردن المان‌های جدید برای معنی‌دار شدن آن‌ها شده‌ام.

نومورا به این مورد هم اشاره کرده است که در جریان بازی، بازیکنان باس‌هایی را می‌بینند که در نسخه اصلی حضور نداشته‌اند. همچنین به‌نظر می‌رسد شاهد المان‌ها و کاراکترهای داستانی جدیدی هم باشیم. هنوز مشخص نشده است که Final Fantasy VII Remake دارای چند قسمت خواهد بود، زیرا تیم سازنده در اسکوئر انیکس هم تصمیم جدی برای این قضیه نگرفته است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم اسکوئر انیکس چند قسمت برای Final Fantasy VII Remake درنظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده