// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

فصل اول از چپتر دوم Fortnite تا فوریه 2020 تمدید شد

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) به‌تازگی اعلام کرده که فصل اول فورتنایت تا اوایل فوریه ۲۰۲۰ تمدید شده است.

در جریان چپتر دوم فورتنایت تغییرات زیادی روی گیم‌پلی و ظاهر بازی اعمال شد و از طرفی مشخص شد که فصل اول از چپتر دوم Fortnite دارای چالش‌های هفتگی و مدت زمان کمتری نسبت‌به گذشته است. این در حالی است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، به‌تازگی اعلام کرده است که فصل اول فورتنایت چپتر 2 تا اوایل فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ماه) تمدید شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این اتفاق به‌خاطر تعطیلات سال نو میلادی رخ داده است؛ زیرا اپیک گیمز اعلام کرده که در جریان فصل اول، کاربران می‌توانند منتظر آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، رویدادهای زنده (لایو) و پاداش‌های رایگان مختلفی باشند. متاسفانه اعلام نشده که اپیک گیمز چه رویداد ویژه‌ای را برای تعطیلات ۲۰۱۹ درنظر گرفته است. سال گذشته شاهد رویداد مربوط‌به Ice King در بازی Fortnite بودیم. 

از سوی دیگر، اپیک گیمز در گذشته اعلام کرده که محتویات ابتدای فصل اول، تمام برنامه‌های اپیک گیمز برای کاربران نیست و به مرور زمان، شاهد موارد تازه‌ای هستیم. بااین‌حال با تمدید شدن این فصل، در رویداد زمستانه یا مدتی قبل از آن، باید منتظر رویداد داستانی انتهای فصل اول هم باشیم. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده