نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Company of Heroes 2 را به رایگان در استیم تجربه کنید

کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی Company of Heroes 2 را از استیم دریافت و برای همیشه آن را به رایگان تجربه کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر از حالا می‌توانند بازی Company of Heroes 2 را به فهرست بازی‌هایشان در استیم اضافه کنند و برای همیشه به رایگان به تجربه‌ی آن بپردازند. اگر پیش‌ازاین بازی Company of Heroes 2 را تجربه نکرده‌اید، تنها باید به «صفحه‌ی مربوط‌به بازی» در استیم مراجعه کنید و آن را به رایگان دانلود کنید. کسانی که این کار را تا تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) انجام دهند، این بازی برای همیشه در حساب‌شان باقی خواهد ماند.

علاوه‌بر این، استودیوی رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) تا تاریخ ۳ آذر (۲۴ نوامبر) تمام بازی‌ها و بسته‌های الحاقی مجموعه‌ی Company of Heroes را با ۷۵ درصد تخفیف به فروش می‌رساند. همچنین کسانی که دانلود رایگان بازی Company of Heroes 2 را از دست می‌دهند، می‌توانند این بازی را با ۷۵ درصد تخفیف در بازه‌ی زمانی ۲۷ آبان تا ۳ آذر (۱۸ تا ۲۴ نوامبر) خریداری کنند.

بازی Company of Heroes 2 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، لینوکس و مک در دسترس است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به این بازی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده