// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

بازی رومیزی Company of Heroes در حال ساخت است

به‌تازگی مشخص شده که به‌دنبال آغاز یک کمپین کیک‌ استارتر برای ساخت بازی رومیزی Company of Heroes، این بازی در آینده‌ای نزدیک روانه‌ی بازار خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، بازی محبوب و استراتژی Company of Heroes که توسط استودیو رلیک اینترتینمنت ساخته شده، قرار است به واسطه‌ی جمع‌آوری هزینه‌های لازم در یک کمپین کیک استارتر، به یک بازی رومیزی تبدیل و روانه‌ی بازار شود. این بازی دارای یک‌سری ویژگی منحصربه‌فرد خواهد بود که در این بین می‌توان به امکان جمع‌آوری منابع، ساخت و ارتقای نیروها، استفاده از نیروها و فرماندهان ویژه درست مانند خود بازی و سیستم نبرد ساده‌ای اشاره کرد که باعث می‌شود المان‌هایی مانند کاور یا پوشش گرفتن، انتخاب موقعیت خاص برای کمین کردن، ترکیب انواع سلاح و آتش و این نکته که کی و به چه شکل از نیروهای مخصوص خود استفاده کنیم، همه و همه در آن لحاظ شده باشند و این بازی رومیزی را به یک تجربه‌ی ناب و خاص و یادآور دوران اوج این سری و مجموعه تبدیل کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی رومیزی Company of Heroes ترکیبی از دو سبک استراتژی است

تمامی موارد ذکر شده ما را به‌یاد این بازی، آن‌هم به‌صورت ویدیویی می‌اندازد و این دقیق همان هدفی است که توسعه‌دهنده به‌دنبال آن است. کمپین کیک استارتر نیز دقیقا به این هدف راه‌اندازی شد که طرفداران قدیمی و حرفه‌ای این سری را که علاقه‌مند به بازی‌های رومیزی نیز هستند بار دیگر دور هم جمع کند. اگر شما تنها یک علاقه‌مند به بازی‌های رومیزی باشید، شاید انتخاب و خرید این بازی برای شما تنها یک احتمال باشد و این دقیقا به ذائقه و سلیقه‌ی شما از بازی که انتظار دارید با آن مواجه شوید و البته، میزان آشنایی‌تان با مجموعه‌ زیبای Company of Heroes بستگی دارد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های شرکت Bad Crow Games، سازنده‌ی نسخه‌ی رومیزی بازی Company of Heroes را مشاهده می‌کنید:

تفاوت اصلی و بارز این بازی با سایر بازی‌های رومیزی این است که در بازی رومیزی Company of Heroes شاهد ترکیبی از دو سبک استراتژی تاکتیکی و Skirmish و سبک استراتژی که در آن پایه و اساس کار را مدیریت منابع تشکیل می‌دهد، هستیم. در عین حالی که بازی رومیزی Company of Heroes وجه اشتراکات زیادی با یک بازی استراتژی Skirmish و سایر بازی‌های رومیزی دارد (از این نظر که در همه آن‌ها باید با یک‌سری مهره روی یک نقشه بازی کرد) اما در این بازی شاهد این هستیم که باید تمرکز خود را به پیدا کردن، نگه‌داری و صرف کردن اقتصادی منابع خود معطوف کنید تا در نهایت بتوانید حریف خود را شکست دهید.

وی صحبت‌های خود را این‌چنین ادامه داد:

اگر شما جزو کسانی هستید که با سایر بازی‌های رومیزی که توسط ما ساخته شده آشنا هستید و از آن‌ها لذت برده‌اید، احتمالا از بازی رومیزی Company of Heroes نیز لذت خواهید برد. باید بدانید که این بازی نسبت به بازی‌هایی مانند Squad Leader ،Tide of Iron و Bolt Action از نظر صرف زمان مورد نیاز ساده‌تر و کمتر وقت‌گیر است. در عین حال از نظر عمق، از بازی Memoir 44 قوی‌تر است. درجه‌ی ارتباط بین نیروها و توانایی‌های آن‌ها شبیه به بازی‌های Heroes of Normandie و Conflict of Heroes است، اما دارای سیستم مبارزات واضح‌تر و سرراست‌تری نسبت به این دو بازی رومیزی است.

Company of Heroes Board Game

بازی دارای چهار نیروی آمریکا، انگلستان، اتحاد جماهیر شوروی و ورماخت است

بازی اصلی دارای چهار دولت آمریکا، انگلستان، اتحاد جماهیر شوروی و ورماخت (ارتش پیاده‌نظام آلمان نازی) است. در این بازی رو میزی و استراتژی شاهد حضور ۳۲ وسیله‌ی موتوری، ۱۵۰ شخصیت (مهره) پیاده‌نظام، ۵۵ عدد تاس به اشکال و کاربردهای مختلف، ۴۴ عدد ظرف کوچک برای نگه‌داری مهره‌ها، ۱۲۰ نشان علامت‌گذاری یا مارکر، ۱۲ صفحه یا Tile و یک نقشه‌ی اصلی بزرگ خواهیم بود. اضافاتی نیز برای این بازی در نظر گرفته شده که می‌تواند به خواست و میل شخص بازیکن به آن اضافه شود. این موارد شامل Terrain Pack، بسته Solo/Co-op و کالکشن فرماندهان ویژه است. به گفته‌ی شرکت Bad Crow Games این اضافات به‌همراه بازی اصلی عرضه نخواهند شد؛ به این دلیل که قیمت آن را بالا می‌برند. قیمت بازی پایه و اصلی ۹۹ دلار خواهد بود که با خرید بسته‌های اضافی نزدیک به دوبرابر باید هزینه کرد.

اگرچه اضافات و بسته‌های الحاقی این بازی رومیزی آن را می‌توانند جذاب‌تر کنند، اما شرکت سازنده بازی اصلی را طوری ساخته که از همه نظر کامل و کافی به‌نظر می‌رسد و برای شروع به هیچ هزینه یا وسیله‌ی اضافی نیاز نخواهد بود. در راستای جمع‌آوری هزینه مدنظر گرفته شده برای ساخت این بازی نیز باید بدانید که تمامی هزینه‌های آن به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به‌طور کامل جمع‌آوری شده است. این مبلغ حتی در حال حاضر به بیش از ۱۳۷ هزار دلار نیز افزایش یافته که هنوز ۲۱ روز نیز تا پایان کمپین کیک استارتر برای این بازی باقی مانده است؛ پس از نظر هزینه‌های ساخت هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد. ادامه‌ی صحبت‌های کمپانی Bad Crow Games را در زیر مشاهده می‌کنید:

در نظر داشته باشید که بازی Company of Heroes در حال حاضر که کمپین کیک استارتر آن به‌پایان نرسیده، به میزان ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت داشته است. تنها مواردی که کمی دیگر نیاز به زمان دارد، مدل برخی از مهره‌های پیاده‌نظام و سلاح‌های بازی است که قرار است با جزییات بیشتر ساخته شوند. تعدادی از نیروهای ویژه و همچنین فرماندهان نیز نیازمند تست و تغییرات اندکی در بخش بالانس هستند که در کنار حالت‌های Solo و Cooperative، تمامی دغدغه‌هایی را تشکیل می‌دهند که کمپانی در حال حاضر روی آن‌ها در حال کار کردن است. تقریبا ۶۰ روز پس از پایان کمپین برای اتمام کارهای ذکر شده زمان نیاز است.

پایان کمپین کیک استارتر بازی Company of Heroes در تاریخ ۲۶ ماه ژوئن (۵ تیر ماه) خواهد بود و این بازی رومیزی قرار است در ماه مه سال ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت به بعد) روانه‌ی بازار شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده