نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

از سایت فروشگاهی تا کسب‌وکار پویا، با یک کلیک!

افراد زیادی را می‌شناسیم که صاحب کسب‌وکاری هستند یا در اداره یا دفتر یا فروشگاهی مشغول به کارند. اما این شغل پویا است؟

افراد زیادی را می‌شناسیم که صاحب کسب‌وکاری هستند یا در اداره یا دفتر یا فروشگاهی مشغول به کارند. اما این شغل پویا است؟ یعنی وقتی صاحب کسب‌وکار در سفر است، خواب است یا بیمار شده است و نمی‌تواند در محل کار حضورداشته باشد، بازهم درآمد دارد؟ یا درآمدش صرفاً وابسته به این است که برود و کرکره مغازه را بزند بالا و آن‌جا بنشیند تا مشتری بیاید؟ و اگر یک روز، دو ساعت دیرتر کرکره را بالا زد، ضرر کرده است.

اگر درآمد شما به صورتی باشد که در سفر هستید، اما سرمایه‌تان در حال افزایش است، خواب هستید اما فروش دارید، پس صاحب یک کسب‌وکار پویا هستید. اگر بازاریابی خوبی داشته باشید، سرمایه شما هر روز بیشتر خواهد شد و شغل شما تعطیلی نخواهد داشت. هر روز ارزش‌افزوده خواهید داشت و چه چیزی بهتری از این؟!

احتمال دارد که الآن برایتان این سؤال پیش‌آمده باشد که چطور می‌توانیم یک کسب‌وکار پویا داشته باشیم؟! یکی از ساده‌ترین کارها این است که وب‌سایت فروشگاهی داشته باشید. لازم نیست حتماً در فروشگاه‌تان کالای فیزیکی بفروشید. می‌توانید خدماتی را بفروشید. یا فایل‌های آموزشی یا محتوایی ارزشمند را به فروش بگذارید.

آنچه در این قسمت مطرح می‌شود این است که این کار را چطور و چگونه باید انجام داد؟ انجام این کار سخت نیست. و به‌سرعت قابل انجام است. حتی با یک کلیک! فقط کافی است که ثبت دامنه، خرید هاست و سرور مجازی را انجام دهید. در ادامه‌ این نوشته نحوه انجام این کار را باهم می‌خوانیم.

ثبت دامنه مورد نظر، آغاز کار است

یک سایت معتبر ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب پیدا کنید. بهتر است این سایت هم‌زمان خدمات ثبت دامنه و خرید هاست را ارائه کند. در این زمینه می‌توانید به آذر آنلاین مراجعه کنید که با یک کلیک، ثبت دامنه را برایتان انجام می‌دهد. آذر آنلاین حتی ثبت سایت‌های .ir را نیز ساده کرده است و مراحل انجام این کار به‌سرعت قابل انجام است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که نام موردنظرتان را انتخاب کرده و برای ثبت و سفارش آن اقدام کنید.

در آذر آنلاین شما می‌توانید انواع دامنه را ثبت کنید. .com ،.ir ،.org و حتی دامنه‌های .net را نیز می‌توانید ثبت کنید. برای ثبت هر تعداد دامنه هیچ محدودیتی وجود ندارد. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید این کار را انجام دهید. (کسب‌وکار پویا همین است!) بعد از ثبت دامنه حالا نوبت خرید هاست است.

هاست دلخواهتان را سفارش دهید

برای خرید هاست، تنها به یک کلیک نیاز است. انتخاب از بین هاست‌های مختلف شاید کمی مشکل به نظر برسد اما این کار هم به‌سادگی قابل انجام است و اصلاً کار پیچیده و سختی نیست. چند سرور مختلف در آذر آنلاین وجود دارد که شما یکی از آن‌ها را می‌توانید انتخاب کنید. همگی پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته دارند. بکاپ گیری روزانه دارند. و خدمات بسیار مطلوبی دریافت می‌کنند. تفاوت آن‌ها در حجم و فضایی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد و سرعت آن‌ها.

سایت فروشگاهی

اگر بخواهیم درباره سرور مجازی بیشتر صحبت کنیم باید این موضوع را مطرح کنیم که در آذر آنلاین، سرور مجازی از سرتاسر جهان را ارائه می‌شود و از سخت‌افزارهای به‌روزرسانی شده و برتر دنیا بهره می‌برد. سیستم‌عامل درخواستی شما در کمتر از ۱۵ دقیقه به سفارش شما نصب و راه‌اندازی می‌شود که برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا مناسب‌تر است. و با خدمات خوبی که دریافت می‌کنید، مشکلاتی احتمالی که در ابتدای شروع کار با آن‌ها مواجه می‌شوید، مرتفع می‌گردند.

البته سرور اختصاصی را نیز می‌توانید سفارش دهید و محدودیتی وجود ندارد. سرور اختصاصی اغلب توسط وبسایت‌های بزرگ که اطلاعات زیادی دارند و با ورودی سایت خیلی زیادی مواجه هستند، سفارش داده می‌شود. و مورداستفاده این دسته از کاربران است. ویژگی برتر این نوع سرور این است که، سرعت اتصال به اینترنت برای تمام سرورها با سرعت یک گیگابایت است که بسیار مطلوب است و همچنین آپ تایم ۹۹.۹۹% سرورها اختصاصی با مدیریت و مانیتورینگ دائمی دارد که این سرور را برجسته و خاص کرده است.

حالا شما متوجه شده‌اید که صاحب یک کسب‌وکار پویا شدن با چه سرعت خوبی انجام می‌شود و از لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید تا لحظه‌ای که سایت خود را دریافت می‌کنید، فاصله زمانی زیادی وجود ندارد.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده