نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

کوجیما حضور کونان اوبراین در بازی Death Stranding را تایید کرد

کونان اوبراین، مجری معروف آمریکایی، در بازی Death Stranding به عنوان کاراکتر The Wondering MC حاضر می‌شود.

هیدئو کوجیما در اکانت توییتر خود رسماً اعلام کرد که کونان اوبراین (Conan O’Brien) یکی از شخصیت‌های مشهوری است که حضور کوتاهی در بازی Death Stranding خواهد داشت. کاراکتر کونان The Wondering MC نام دارد و بازیکنانی که با او ارتباط برقرار می‌کنند، لباس مخصوص Sea Otter را برای تقویت قابلیت‌های شنا دریافت خواهند کرد. کوجیما در توییت جدید خود می‌نویسد:

کونان اوبراین به عنوان شخصیت کمکی The Wondering MC در دث استرندینگ حاضر می‌شود. شما بعد از ارتباط برقرار کردن با او، لباس ویژه‌ی Sea Otter Suit را دریافت خواهید کرد. این لباس، شنا کردن در جریان‌های تند رودخانه را ساده‌تر می‌سازد و از کشیده شدن شما با جریان آب جلوگیری می‌کند. BB هم از این اتفاق خوشحال خواهد بود.👍🌈🦀☔️🐟🐋🐬💀👶✋🤩😍

Conan And Kojima

البته با توجه به این که کونان اوبراین یکی از اشخاصی بود که در طول فرآیند توسعه‌ی بازی Death Stranding در کوجیما پروداکشنز حاضر شد، حضور او در این بازی چندان هم غیر منتظره به نظر نمی‌رسد. کوجیما در یکی دیگر از توییت‌های اکانت رسمی خود اعلام کرده که دوبله‌ی ژاپنی کاراکتر The Wandering MC توسط توموکازو سوگیتا انجام خواهد شد. در این میان، نویسنده‌ی وب‌سایت دوآل‌شاکرز امیدوار است که یوییچی ناکامورا نیز در امر دوبله‌ی این بازی نقش داشته باشد.

آخرین حضور کونان اوبراین در ژاپن قبل از حضور در روند ساخت Death Stranding به سال ۲۰۱۸ و تماس او با Detective Conan (کارآگاه کونان) برمی‌گردد. کارآگاه کونان، کاراکتر اصلی انیمه‌ی مشهور ژاپنی است که شباهت نام او با کونان اوبراین به ملاقات با این مجری تلویزیونی در شهر کونان تاون منجر شد.

Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر (جمعه ۱۷ آبان) و برای کنسول PS4 منتشر می‌شود. تاریخ امبارگو یا آزاد شدن انتشار نقدهای این بازی، یکم نوامبر (جمعه ۱۰ آبان) و به عبارتی یک هفته قبل از عرضه‌ی رسمی دث استرندینگ تعیین شده است. منتقدین و تولیدکنندگان محتوایی که همین الان هم مشغول تجربه‌ی این بازی هستند، تا این تاریخ اجازه‌ی انتشار هیچگونه محتوای اسپویل کننده‌ای را نخواهند داشت. البته هر از چند گاهی شاهد لو رفتن برخی از این اطلاعات هستیم و به گفته‌ی دای هاردمن، برای اجتناب از اسپویلرها، بهتر است تا تاریخ انتشار بازی از کلیه‌ی شبکه‌های اجتماعی خارج شوید!


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده