نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازدید مجری معروف آمریکایی از مراحل توسعه بازی Death Stranding

کونان اوبراین، مجری معروف آمریکایی، درجریان سفر خود به ژاپن، سراغ هیدئو کوجیما رفت و همراه با او یک ویدیو ظبط کرد.

هیدئو کوجیما با بازی Death Stranding، به قدری سر و صدا راه انداخت که حتی افرادی هم که با بازی‌های ویدیویی آشنایی زیادی نداشتند هم نام با ماجراهای او آشنا شدند. کونان اوبراین، مجری معروف آمریکایی، یکی از همین افراد است. وی اخیرا به ژاپن سفر کرده و در کنار بازدید از مراکز مهم و دیدنی این کشور زیبا، سراغ هیدئو کوجیما در استودیو او یعنی کوجیما پروداکنشز (Kojima Productions) رفته و همراه با او، یک ویدیو ظبط کرده است که هنوز محتوای آن مشخص نیست.

استودیو کوجیما پروداکشنز برای سلبریتی‌هایی که به ژاپن سفر می‌کنند یکی از مکان‌هایی است که حتما از آن بازدید می‌کنند و اگر توییتر هیدئو کوجیما را چک کنید، این موضوع برای‌تان واضح‌تر می‌شود. بازیساز مطرح ژاپنی در ادامه‌ی میزبانی‌اش از افراد مشهوری که به استودیو وی سر می‌زنند، با کونان ابراین عکس گرفته و در صفحه‌ی توییترش آن را به اشتراک گذاشته است که در ادامه آن را می‌بینیم.

Conan And Kojima

ملاقات یک مجری مشهور، یک اتفاق بسیار خوب و مثبت است و ممکن است در آینده اطلاعات جدیدی از بازی مرموز هیدئو کوجیما از زبان کونان اوبراین بشنویم! برایان پیش از این با افراد معروف مختلفی از جمله بازیگران سریال Game of Thrones به انجام بازی ویدیویی مشغول شده بود.

Death Stranding، جدیدترین اثر هیدئو کوجیما، در تاریخی نامعلوم و به صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. هنوز انتشار این اثر فوق‌العاده موردانتظار برای پلتفرم نسل بعدی سونی تایید نشده است. با توجه به تاییدیه‌ی استودیو سازنده‌ی بازی، اطلاعات بیشتری از آن در رویداد Tokyo Game Show سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده