نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Session با تاخیر برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

در حالی که قرار بود در ماه جاری میلادی شاهد انتشار بازی Session برای ایکس‌باکس وان باشیم، اما سازندگان آن اعلام کردند که بازی کمی دیرتر منتشر خواهد شد. 

Session یک بازی شبیه‌ساز ورزش اسکیت‌برد است که چندی پیش برای کامپیوتر به شکل Early Access منتشر شد و از قضا توانست با کیفیت خوبش نظرات طرفداران این ورزش را هم جلب کند. استودیو Crea-ture، سازنده بازی، در جریان نمایشگاه E3 2018 اعلام کرده بود که این اثر قرار است برای ایکس باکس وان هم منتشر شود و چندی پیش هم مشخص شد که این نسخه قرار است در ماه اکتبر (مهر/آبان) در دسترس قرار بگیرد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این نسخه با کمی تاخیر منتشر خواهد شد و باید اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر (تقریبا نیمه اول آذر) منتظر آن باشیم. سازندگان بیانیه‌ای هم در این رابطه منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

متاسفانه، ما به زمان بیش‌تری برای آماده کردن پورت ایکس‌باکس وان بازی Session نیاز داریم. به همین دلیل هم انتشار بازی را تا اواخر نوامبر/اوایل دسامبر به تعویق انداختیم. ما هم می‌دانیم که چقدر این خبر بد است و مطلع هستیم که خیلی‌ها منتظر بودند تا بتوانند بازی را روی کنسول تجربه کنند. ولی باور کنید به همین اندازه که شنیدن این خبر بد است، اعلام کردن آن هم مخصوصا برای استودیو کوچکی مثل ما آزاردهنده است. 

اتخاذ چنین تصمیم‌هایی هرگز ساده نیست و می‌دانیم که می‌تواند تاثیرات مختلفی داشته باشد و به همین دلیل هم پس از بررسی همه جوانب این تصمیم را گرفتیم. 

از شما برای درک این شرایط تشکر می‌کنیم و امیدواریم کماکان برای تجربه نسخه ایکس‌باکس وان بازی منتظر بمانید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده