نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

«ماموریت مهر»، پویشی با همکاری «کوییز آو کینگز» برای حمایت از جازموریان

«کوییز آو کینگز» پوششی مشترک با هدف کمک به تجهیز مدارس مناطق محروم حاشیه‌ی جازموریان برگزار خواهد کرد. با جزییات این طرح همراه زومجی باشید.

به نقل از روابط عمومی «کوییز آو کینگز»، «ماموریت مهر» از روز چهارشنبه دهم مهر ماه آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. این طرح با همکاری سروش صلواتیان، فعال اجتماعی و آغازگر پویش «جازموریان تنها نیست»، برگزار خواهد شد و امید است که به‌واسطه‌ی آن بتوان قدم بزرگی در راستای تجهیز مدارس حاشیه‌ی جازموریان برداشت.

ماموریت مهر

حاشیه‌ی تالاب جازموریان، سال‌ها است که جزو مناطق محروم کشورمان محسوب می‌شود. مشکلاتی چون تامین مایحتاج اولیه‌ی زندگی، قوت غالب و تحصیل، از جمله چشم‌گیرترین مشکلات مردم این منطقه هستند. صلواتیان، خالق کمپین «جازموریان تنها نیست» در رابطه با این این مناطق می‌گوید:

در حال حاضر مردم مناطق حاشیه‌ای جازموریان، حتی برای تامین غذای روزمره‌ی خود هم با مشکل مواجه هستند. چیزی به‌جز آب و نان در برنامه‌ی غذایی مردم نیست و حتی برای ابتدایی‌ترین امکانات هم با مشکل مواجه هستند. تمامی کودکان این ناحیه، هیچ دیدی نسبت به آینده‌ی خود ندارند و حتی با شغل‌هایی که می‌توانند در آینده داشته باشند هم آشنا نیستند.

وی در رابطه با «جازموریان تنها نیست» و دستاوردهای آن تا به امروز می‌گوید:

در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ بار از هشتگ پویش استفاده شده است و میزان تعامل کاربران با آن به بیش از ۲۰ میلیون بار می‌رسد. هم‌چنین برای تجهیز مدارس در مهر ماه، موفق شدیم تا طی ۱۰ روز بیش از ۴۲۰ میلیون تومان جمع‌آوری کنیم و امید داریم تا به همکاری کوییز آو کینگز،‌ بتوانیم این عدد را بالاتر ببریم.

ماموریت مهر

«کوییز آو کینگز» در «ماموریت مهر»، یک چالش آنلاین برگزار خواهد کرد که در جریان آن، کاربران با پاسخ دادن به ۲۵ سوال درست، می‌توانند علاوه بر جوایز درون بازی، مبلغ ۲۰۰۰ تومان نیز به پویش «جازموریان تنها نیست» کمک کنند. مانند تمامی چالش‌های کوییز آو کینگز، شرکت در «ماموریت مهر» هم رایگان خواهد بود و تنها ابزار مورد نیاز برای آن، نصب بازی روی تلفن‌های هوشمند است.

هم‌چنین بسته‌ی ویژه‌ای در فروشگاه بازی در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با تهیه‌ی آن، به این پویش کمک کنند. تمامی درآمد مجموعه‌ی کوییز آو کینگز از فروش این بسته، به تجهیز مدارس کودکان حاشیه‌ی جازموریان اختصاص داده می‌شود.

شایان ذکر است که هشتگ اختصاصی این رویداد، #ماموریت_مهر خواهد بود و علاوه بر این، مشارکت‌کنندگان می‌توانند از هشتگ #جازموریان_تنها_نیست هم استفاده کنند.

ماموریت مهر

کوییز در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر ثبت‌نام شده دارد که در طول ماه، بیش از ۱.۵ میلیون نفر از آن‌ها مشغول تجربه‌ی بازی هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده