نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

دموی Resident Evil 5 و Resident Evil 6 هم اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است

شرکت کپکام با انتشار دو تریلر جدید اعلام کرد که نسخه‌های دمو Resident Evil 5 و Resident Evil 6 روی نینتندو سوییچ در دسترس است.

مجموعه کلاسیک و محبوب Resident Evil به‌واسطه معرفی نسخه جدیدی از آن تحت عنوان Project Resistance و همچنین عرضه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2، به موضوع و بحث داغ چند روز اخیر تبدیل شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، باخبر هستید که تا امروز نسخه‌های زیادی از بازی رزیدنت اویل برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده و توانسته به تعداد طرفداران بیشمار خود اضافه کند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، با توجه به دو تریلر تازه منتشر شده‌، دارندگان کنسول هیبریدی سوییچ هم اکنون می‌توانند نسخه دموی بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 را روی کنسول خود تجربه کنند.

اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید، اطلاع دارید که بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای اولین بار برای دو کنسول پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 روانه بازار شد و پس از مدتی راه خود را به دنیای کنسول‌های نسل هشتمی نیز باز کرد. در ادامه شما را به تماشای تریلر بازی Resident Evil 5 روی نینتندو سوییچ دعوت می‌کنم تا با مکانیزم بازی و قابلیت Co-op آن بیشتر آشنا شوید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 طبق پیش‌بینی‌ها قرار است در تاریخ هفت آبان (۲۹ اکتبر) به‌صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ عرضه شوند. جالب است بدانید افرادی که نسخه‌های Resident Evil، Resident Evil Zero یا Resident Evil 4 را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده باشند، از تخفیف ۳۳ درصدی بهره خواهند برد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Resident Evil 6 روی نینتندو سوییچ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما نیز از طرفداران مجموعه رزیدنت اویل هستید، لطفا نظرات خود در مورد انتشار بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 روی نینتندو سوییچ را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده