نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کارگردان انیمیشن Incredibles 2 از پروژه ساخت یک اثر موزیکالی جدید خبر داد

برد برد که به‌تازگی ساخت انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2) را به پایان رسانده، در مصاحبه‌ی خود در مراسم BAFTA از پروژه ساخت یک اثر موزیکالی جدید خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برد برد در یکی از بخش‌های مراسم BAFTA و در مصاحبه‌ای با یکی از گزارشگران سایت خبری ورایتی از پروژه بعدی خود خبر داد. او در این مصاحبه توضیح داد که اثر بعدی‌اش «یک پروژه اورجینال» خواهد بود. براساس توضیحاتی که این کارگردان ارائه کرد، در این اثر موزیکالی تقریبا تنها «۲۰ دقیقه صحنه انیمیشنی در آن وجود خواهد داشت». برد برد که یک کارگردان برنده جایزه اسکار محسوب می‌شود، ساخت آثاری مانند قسمت اول و دوم انیمیشن The Incredibles  (شگفت انگیزان) و انیمیشن Ratatouille (راتاتویی) را در رزومه کاری خود دارد. برد برد در این مصاحبه گفت:

من تقریبا هیچ چیزی درباره آثار موزیکال نمی‌دانم به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که باید این کار را انجام دهد. زیرا من تا حد مرگ از انجام این کار می‌ترسم و به نظرم ساخت یک اثر موزیکالی، کار بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی به نظر می‌رسد. این اثر، چیزی است که برای مدت خیلی طولانی‌ای قصد ساخت آن را داشتم. در این اثر تقریبا ۲۰ دقیقه صحنه انیمیشنی هم وجود خواهد داشت.

این کارگردان در ادامه صحبت‌های خود تایید کرد که مایکل گیاچینو آهنگسازی موسیقی‌های این پروژه را برعهده خواهد داشت. این هنرمند در گذشته در پروژه ساخت دو قسمت انیمیشن شگفت انگیزان، انیمیشن راتاتویی، فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح) و فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) با یکدیگر همکاری داشتند.

آخرین پروژه برد برد، انیمیشن شگفت انگیزان 2 بود که در سال ۲۰۱۸ به روی پرده سینماها رفت و موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورد. این اثر در مدت زمان اکران خود درآمدی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرد. علاوه بر این، چندی پیش اعلام شده بود که این کارگردان در حال ساخت اثری اقتباسی به نام 1906 است. داستان این اثر براساس کتابی که توسط جیمز دالساندرو نوشته شده، خواهد بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده