نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰

سریال Ted برای فصل دوم تمدید شد

شبکه پیکاک اعلام کرد که سریال Ted اثر جدید سث‌ مک‌فارلن برای فصل دوم تمدید شده است تا ماجراجویی‌های تد ادامه پیدا کند.

دی گذشته بود که سریال تد از شبکه پیکاک پخش شد و توانست نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کند و در ادامه این سریال کمدی توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه این سرویس استریم را ثبت کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماجراجویی این خرس عروسکی محبوب در دنیای تلویزیون ادامه پیدا خواهد کرد. شبکه پیکاک از تمدید سریال Ted برای فصل دوم خبر داده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل زمان پخش یا داستان فصل جدید سریال تد در دسترس نیست و تنها بازگشت سث مک‌فارلن به‌عنوان خالق و صداپیشه در فصل دوم سریال Ted تایید شده است.

سریال Ted یک اثر کمدی بزرگسالانه است که با بازگشت به دهه ۹۰ میلادی یک ماجراجویی نوستالژیک را ارائه می‌کند. سث مک‌فارلن، خالق و صداپیشه شخصیت تد برای ساخت این سریال کمدی بازگشته که وظیفه کارگردانی و نوشتن سریال را هم بر عهده داشته است. پال کوریگان و برد والش دیگر نویسندگان سریال تد هستند. سث مک‌فارلن برای صداپیشگی تد، مکس برکهولدر در نقش جان بنت، آلانا اوباک در نقش سوزان بنت، اسکات گریمز در نقش متی بنت و جورجیا ویگهام در نقش بلیر از جمله بازیگران سریال Ted هستند.

سریال Ted درواقع یک پیش درآمد برای مجموعه فیلم تد است که پیش از این فیلم Ted در سال ۲۰۱۲ اکران و موفق شد بیش از ۵۴۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم Ted 2 در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت و نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و تنها بیش از ۲۱۵.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. بااین‌حال طرفداران این شخصیت همچنان منتظر ساخت فیلم Ted 3 هستند که سال‌ها اخبار ساخت آن شنیده می‌شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده