// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

آپدیت جدید بازی Dusk به همراه نسخه‌ های کنسولی معرفی شد

استودیو نیو بلاد اینتراکتیو در کنار معرفی آپدیت جدید بازی تحسین شده Dusk، از پورت‌های جدید و نسخه فیزیکی آن رونمایی کرد.

Dusk یک بازی شوتر با گرافیک قدیمی است که توانست با گیم پلی خشن و ترسناکش، کاربران را به دوران بازی‌های دهه ۹۰ میلادی همچون DOOM و Wolfenstein ببرد. سازنده Dusk یعنی استودیو نیو بلاد اینتراکتیو (New Blood Interacitve) ماه گذشته میلادی این بازی را به طور رسمی منتشر کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که محتویات بیشتری قرار است به دست بازیکنان برسد.

دیو اوشری، تهیه کننده Dusk، به مناسبت جشن سه سالگی تولد این بازی یعنی از روز معرفی‌اش، از برخی ویژگی‌های جدید برای داسک رونمایی کرد و در انتها از طرفداران برای پشتیبانی سپاسگزاری کرد.

پس از عرضه رسمی‌اش روی پی سی، بازی داسک توانست نظر مثبت بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند؛ به طوری که این بازی موفق شد معادل امتیاز ۸۹ را در متاکریتیک از آن خود کند. پس از آن تهیه کننده این بازی اعلام کرد که تیم آنها قصد دارد که این بازی را روی کنسول‌ها و پلتفرم مک و لینوکس نیز پورت کند. البته سازندگان در این زمینه به نوع کنسول‌های مقصد اشاره‌ای نکردند.

سازندگان در مورد جزئیات ویژگی‌ و محتویات جدید بازی Dusk اعلام کردند که در حال ساخت بخش همکاری چند نفره آنلاین و تنظیمات جدید نیو گیم پلاس (New Game Plus) هستند. در آن سو زبان‌های جدید به همراه ویژگی‌های سیستم کارگاه استیم (Steam Workshop) و SDK (کیت ابزار توسعه‌) نیز به بازی اضافه می‌شود.

dusk

در کنار محتویات دیجیتالی، نسخه دیگری از بازی با نام Big Box Physical Collectors Edition در دست ساخت قرار گرفته است. این نسخه از بازی گویا شامل یک صابون می‌شود که از یکی از آیتم‌های مشهور داخل بازی برگرفته و طراحی شده است. در عکس فوق می‌توانید تصویر این صابون را مشاهده کنید.

بازی Dusk هم‌اکنون از طریق استیم برای پی سی در دسترس است و در آینده برای کنسول‌های خانگی و پلتفرم‌های لینوکس و مک نیز پورت می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. بازی مذکور هم‌اکنون با تخفیف ۱۷ درصدی با قیمت ۱۶.۶۶ دلار در استیم به فروش می‌رسد.

برای آشنایی بیشتر با بازی Dusk در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر هنگام عرضه آن بیندازید و با گیم پلی هیجان انگیز آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی رترو و شوتر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده