// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سازنده‌ Kingdom Hearts از تغییر در نحوه‌ انتشار بازی‌های بعدی خود می‌گوید

به دلیل لو رفتن تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3، سازنده‌ی این بازی از تغییر در نحوه‌ی انتشار بازی‌های بعدی خود سخن می‌گوید.

تتسویا نومورا، سازنده‌ی سری Kingdom Hearts، به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت فامیتسو داشته که درست پیش از انتشار بازی Kingdom Hearts III در ژاپن بوده است. در این مصاحبه وی صحبت‌هایی در مورد داستان کلی بازی، بسته‌های الحاقی که ممکن است برای آن منتشر شود و همچنین مسائلی از این دست داشته است. اما بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی از جالب‌ترین صحبت‌های وی در مورد اتفاقی بود که چند هفته قبل از تاریخ انتشار این بازی رخ داده و آن لو رفتن تاریخ عرضه‌ی بازی در مناطق مختلف دنیا بوده است. وی عنوان کرد که هر چهار نسخه‌ی این بازی که برای کشورهای مختلفی بوده، توسط یک نفر لو رفته‌ و تاریخ انتشار آن‌ها به بیرون درز کرده است. این اتفاق باعث شده که نومورا به این فکر باشد که تغییری در نحوه‌ی انتشار بازی‌های خود به‌صورت جهانی ایجاد کند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

این پرونده حالا توسط مسئولین شایسته‌ای رسیدگی می‌شود، پس من در مورد این اتفاق من دیگر نمی‌توام چیز بیشتری بگویم. فقط باید بگویم که در مورد این رخداد، یک‌سری اطالاعات غلط به بیرون درز کرده که برخی افراد این‌طور فکر می‌کنند که تاریخ انتشار نسخه‌های بازی نه توسط یک نفر، بلکه توسط چندین منبع به بیرون درز کرده است. اما حقیقت این است که تنها تاریخ انتشار چهار نسخه از بازی و آن هم فقط توسط یک منبع لو رفته است. البته این باعث تاسف است که چطور یک نفر توانسته این اطلاعات را به بیرون درز بدهد و طرفداران سری Kingdom Hearts را شوکه کند. پس از این اتفاق بود که من متوجه شدم انتشار همزمان یک بازی در نقاط مختلف دنیا، چقدر می‌تواند خطرناک باشد و در آینده که قرار است بازی‌های بیشتری منتشر کنیم و قطعا من مسئول آن هستم، به این فکر می‌کنم که دیگر نباید این اشتباه تکرار شود و باید نسخه‌های مختلف در زمان‌های مختلف به بازار عرضه شوند؛ حداقل نسخه‌های فیزیکی آن‌ها.

البته باید این را در نظر داشته باشید که با توجه به این‌که بازی Kingdom Hearts 3 در کشور ژاپن امروز منتشر شده و سایر نسخه‌های آن قرار است در چهار یا پنج روز آینده به بازار عرضه شوند، پس عملا با انتشار همزمان روبرو نیستیم. به‌طور دقیق‌تر تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3 در سایر مناطق دنیا، ۹ بهمن ماه (۲۹ ماه ژانویه) و برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده