// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بتسدا از بسته الحاقی Elsweyr بازی The Elder Scrolls Online رونمایی کرد

کمپانی بتسدا در لایو استریم خود بسته الحاقی Elsweyr بازی The Elder Scrolls Online را رونمایی کرد و مشخص شد در جریان رویداد سالیانه Season of the Dragon در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی The Elder Scrolls Online در پنجمین سال عرضه‌ی خود به‌سر می‌برد و کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی The Elder Scrolls Online، همچنان در حال پشتیبانی قدرتمند خود از بازی است و با انتشار محتویات مختلف، تجربیات جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. بازیکنان در بازی MMO و نقش آفرینی The Elder Scrolls Online می‌توانند آزادانه در جهان Tamriel به گشت‌وگذار بپردازند و مراحل و سیاه‌چال‌های بازی را انجام بدهند. از این رو می‌توانند آیتم‌های قدرتمند و بهتری را پیدا و از آن‌ها استفاده کنند. با انتشار دو بسته الحاقی Morrowind و Summerset طیف گسترده‌ای از محیط و مراحل مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفت و حال نوبت به سومین بسته الحاقی بزرگ بازی The Elder Scrolls Online رسیده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده The Elder Scrolls Online در کنار کمپانی بتسدا بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Elsweyr معرفی کرد. این بسته الحاقی در سرزمین Elsweyr روایت می‌شود.

The Elder Scrolls: Elsweyr

بسته الحاقی Elsweyr در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ (چهار ژوئن) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی را می‌توان ادامه‌دهنده راه بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای The Elder Scrolls Online دانست و از طرفی شروعی برای اشخاص تازه وارد خواهد بود. در این میان اشاره کنم که در کنار بسته الحاقی Elsweyr، تیم سازنده Season of the Dragon را هم رونمایی کرد که رویداد سالیانه سال جاری میلادی به‌حساب می‌آید. در ادامه مشخص شد که از ابتدا تا انتهای Season of the Dragon بازیکنان می‌توانند منتظر چهار بسته الحاقی منحصربه‌فرد باشند که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند. در تریلر سینمایی منتشر شده از Elsweyr شاهد ورود اژدهایان به جهان Tamriel هستیم و از این رو مراحل داستانی مختلف و چالش‌برانگیزی را مشاهده خواهیم کرد.

همچنین قبل از رونمایی موارد ذکر شده، گیم‌اسپات با ریچ لمبرت، کارگردان خلاق بازی The Elder Scrolls Online گفت‌وگویی را انجام داده بود که لمبرت در این باره گفت:

سرزمین Elsweyr که محل سکونت فرقه خاجیت به‌حساب می‌آید، یکی از پر درخواست‌ترین محیط‌هایی بود که کاربران خواستار اضافه شدن آن بودند. با اینکه در سایر بسته‌های الحاقی شاهد مناطق Reaper's March و Khenarthi's Roost بودیم، اما آن‌ها خارج از محدوده سرزمین خاجیت‌ها بود. حال ما به قلب این سرزمین رفتیم تا فرهنگ خاجیت‌ها را به‌تصویر بکشیم و نشان دهیم در جریان این سال‌ها به چه شکل به‌تکامل رسیده‌اند.

صحبت‌ از بسته‌های الحاقی Season of the Dragon شد، باید بگویم که اولین بسته الحاقی با نام Wrathstone در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. این بسته الحاقی شامل محیط‌ها، مراحل و سیاه‌چال‌های جدیدی می‌شود. دومین بسته الحاقی که در ۱۴ خرداد ماه در دسترس قرار می‌گیرد، سرزمین Elsweyr را در دسترس قرار می‌دهد. این بسته الحاقی هم شامل مراحلی در محیط‌های کویری می‌شود. متاسفانه اطلاعاتی از دو بسته الحاقی دیگر در دسترس قرار نگرفته است و انتظار می‌رود دارای محتویات مشابه همانند دو بسته الحاقی معرفی شده باشند.

The Elder Scrolls: Elsweyr

اصلی‌ترین اتفاق Season of the Dragon بازی The Elder Scrolls Online را می‌توان Elsweyr دانست، اما نباید از سایر محتویاتی که در این فصل منتشر می‌شوند چشم پوشی کرد. در رویداد سالیانه ذکر شده شاهد اضافه شدن کلاس نکرومنسر به بازی خواهیم بود. نکرومنسر با استفاده از جادوی سیاه می تواند ارواح را کنترل کرده و از آن‌ها در مبارزات استفاده کند. در این میان اشاره کنم که استفاده از جادوی سیاه در شهرها باعث ترسیدن شهروندان می‌شود و احتمال دارد نگهبانان‌ها به‌سمت شما حمله‌ور شوند. قطعا تمامی انتخاب‌های بازیکنان و نوع برخوردشان روی سیستم Justice بازی تاثیر گذار خواهد بود.

در تمامی این سال‌ها که The Elder Scrolls Online عرضه شده است، تیم سازنده به‌خواسته‌های کاربران گوش داده است و آن‌ها را به‌نحوی در بازی خود اجرا کرده است. لمبرت در ادامه‌های صحبت‌های خود افزود:

ما زمان بسیاری را صرف تفکر برای خواسته‌های کاربران کرده‌ایم تا بتوانیم احساس و خواسته‌های‌شان را در The Elder Scrolls Online قرار بدهیم. از این رو شاهد اضافه شدن گروه دزدان، Dark Brotherhood و حتی سیستم Justice به بازی بودیم. این موارد حس و حال The Elder Scrolls Online را تغییر داده است و کاربران زیادی توانسته‌اند از این تغییرات و تجربیات جدید لذت ببرند. بازی در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و این عالی است.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی The Elder Scrolls Online: Elsweyr را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده