// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Cats are Cute؛ دهکده گربه‌های بامزه

در بازی موبایل Cats are Cute دهکده گربه‌ها را می‌سازید و هزاران گربه را در آن نگهداری می‌کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Cats are Cute اثری است که آرامش را به شما هدیه می‌دهد و شامل المان‌های جذابی برای سرگرم کردن شما است. وظیفه شما در این بازی اندروید و آیفون جمع کردن گربه‌های بامزه و سپری کردن روزهای مختلف با آن‌ها است؛ بنابراین علاقه‌مندان به حیوانات می‌توانند این اثر را تجربه کنند و چالش‌های متنوع و جذاب بازی را داشته باشند.

تنها وظیفه‌ای که شما در بازی اندروید و آیفون Cats are Cute دارید این است که گربه‌های بامزه را پیدا و آن‌ها را در یک دهکده دوست‌داشتنی جمع کنید. این روند می‌توند طولانی باشد، اما قطعا نتیجه چیز شگفت‌انگیزی است و خواهید دید که چقدر سر و شکل زیبایی را در جای جای این دهکده نظاره‌گر خواهید بود. تنوع گربه‌ها عالی است و می‌توانید آن‌ها را در یک روز پرماجرا مشاهده کنید و با آن‌ها رفیق شوید. این روند برای هر گربه‌ تازه‌ای که می‌خرید برقرار است و حس خوبی به شما دست خواهد داد. البته بازی به‌همین سادگی‌ها هم نیست و همواره باید از گربه‌های خودتان مراقب کنید. غذا دادن و ساختن مکان زندگی برای آن‌ها وظایف دیگر شما است و این روند می‌تواند مخصوصا برای کودکان بسیار لذت‌بخش باشد. به‌مانند یک اثر استراتژیک جذاب می‌توانید شهر خود را بنا کنید و ساختمان‌ها را در جاهایی که دوست دارید قرار دهید. می‌توانید به ارتقا تمامی سازه‌های خود بپردازید و برای گربه‌ها جاهای بهتری بسازید. این روند باعث می‌شود که تا انتها با مکانیسم بازی سرگرم شوید و توان دل کندن از آن را نداشته باشید. تماشای این گربه‌ها هنگامی که در دهکده پرسه می‌زنند و با خودشان بازی می‌کنند واقعا لذت‌بخش است. دیری نخواهد گذشت که نگاهی به‌ شهر خود خواهید انداخت و می‌بینید که ساختمان‌های متنوعی را ایجاد کرده‌اید و گربه‌ها در آن پرسه می‌زنند. هر قدر که تعداد ساختمان‌ها بیش‌تر باشد، می‌توانید ماهی‌های بیش‌تری از آن‌ها جمع‌آوری کنید و روند توسعه دهکده خود را سرعت بخشید.

Cats are Cute
Cats are Cute
Cats are Cute

گیم‌پلی آسان بازی سبب می‌شود که به‌طور سریع کار خود را یاد بگیرید و ماجراجویی در دهکده را شروع کنید. همه گربه‌ها مهارت‌های خاصی دارند که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و به ارتقا آن‌ها بپردازید. برخی از مهارت‌ها هم وجود دارد که مختص گربه خاصی است و می‌توانید آن را در جزئیات هر گربه مشاهده کنید. هر گربه و ساختمان پنل خاصی دارد که اطلاعاتش را برای شما نمایش می‌دهد و گزینه‌هایی را که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید شامل می‌شود. این بخش کامل و جذاب است و به‌نوعی شناسنامه هر گربه محسوب می‌شود. بازی دارای لول‌بندی ساده‌ای است و مهارت‌ها و غذاهایی که گربه‌ها می‌خورند با توجه به این لول‌بندی متنوع‌تر می‌شود؛ پس چه بهتر است که کمی صبور باشید و در آینده بازیگوشی‌ها و مهارت‌های بیش‌تری از گربه‌های‌تان را مشاهده کنید. در بخش فروشگاه می‌توانید تمامی گربه‌هایی را که در دسترس هستند مشاهده کنید و دسته‌بندی آن‌ها را در زمینه مهارت‌ها‌ی‌شان ببینید. این بخش به شما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه خرید‌ها داشته باشید و به‌ دنبال گربه‌های موردعلاقه خود باشید.

با پیدا کردن گربه‌های بیش‌تر می‌توانید دهکده خود را زیباتر کنید و از شلوغی آن لذت ببرید

جمع‌آوری ماهی‌ها و رفیق شدن با گربه‌ها از دیگر وظایف شما در بازی آیفون و اندروید Cats are Cute است و این کار به شما کمک می‌کند که قلب‌های بیش‌تری کسب کنید و سریعا نسبت به ارتقا گربه‌ها اقدام کنید. لحظاتی در بازی پدیدار می‌شود که می‌توانید مداوم روی صفحه بازی ضربه بزنید و قلب‌ کسب کنید. معمولا دوبار در روز این قابلیت فعال می‌شود. شما می‌توانید شهر را تزئین کنید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. این دهکده کم کم کامل‌تر می‌شود و صدای گربه‌ها در آن می‌پیچد. حس آرامش و زیبایی را می‌توانید در بازی تجربه کنید و با گرافیک روشن و جذاب بازی همراه شوید. صداگذاری‌ها و موسیقی عالی کار شده‌اند و حس نگاه کردن به یک کارتون نوستالژیک فراموش نشدنی را القا می‌کنند.

Cats are Cute
Cats are Cute
Cats are Cute
گیم‌پلی بازی بسیار آسان است و سریعا با آن اخت می‌شوید

گربه‌ها را در رنگ‌های مختلف پیدا کنید و سعی کنید که مکان مناسبی برای آن‌ها بسازید. هر قدر که سکه‌ بیش‌تری کسب کنید، می‌توانید ساختمان گربه‌ها را بیشتر ارتقا دهید و جای بیش‌تری برای گربه‌های بعدی داشته باشید. ارائه چنین روندی معمولا در آثار محبوب و استراتژیک این پلتفرم دیده می‌شود و باعث اعتیادآور شدن آن‌ها شده است. حال سازندگان بازی چنین روندی را به ساده‌ترین شکل ممکن در Cats are Cute پیاده‌سازی کرده‌اند و نتیجه بسیار درخشان است. شاید عده‌ای حوصله چنین آثاری را نداشته باشند، اما قطعا گیمرهایی که به هنر اهمیت می‌دهند و طرفدار موزیک و آرامش هستند، این بازی می‌تواند نظرشان را جلب کند.

بازی Cats are Cute ممکن است که کودکانه باشد، اما همزمان دارای مکانیسم جذابی برای سرگرم شدن است و این پتانسیل را دارد که قشر بزرگسال را هم به‌سمت خودش جذب کند. شما باید شهر خود را بسازید و تا می‌توانید گربه‌های متنوع را به آن اضافه کنید. چنین روندی می‌تواند شما را تشویق کند تا گربه‌های بیش‌تری داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cats are Cute


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده