// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸

نمایش گوشه‌ای از داستان و برخی کاراکترها در رویداد رونمایی کامل بازی Mortal Kombat 11

حساب کاربری بازی Mortal Kombat 11 در توییتر اعلام کرده است که در روز رونمایی کامل این بازی شاهد معرفی کاراکترها خواهیم بود و همچنین نگاهی کوتاه به‌بخش داستانی خواهیم داشت.

بازی Mortal Kombat 11 در جریان رویداد جوایز بازی ۲۰۱۸ معرفی شد و در پایان ویدیو سینمایی آن نوشته شد که در تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه) این بازی به‌صورت کامل رونمایی می‌شود. یک هفته‌ی دیگر به این رویداد زمان باقی‌مانده است و کاربران این دغدغه را دارند که در رویداد رونمایی کامل از مورتال کامبت 11 چه مواردی نمایش داده می‌شود.

در همین راستا و جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر از حساب کاربری Mortal Kombat 11 پرسیده بود که در ۲۷ دی ماه چه مواردی نمایش داده می‌شوند. در ادامه حساب کاربری مورتال کامبت 11 در جواب اعلام کرده است که در ۲۷ دی ماه و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران، رویداد این بازی آغاز می‌شود. در این رویداد شاهد گیم‌پلی و بخشی کوتاه از بازی Mortal Kombat 11 خواهیم بود و بعضی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند.

متاسفانه اعلام نشده است که آیا این کاراکترها، کاراکترهای جدید هستند یا خیر. با این‌حال تمامی کاربران دوست دارند در این رویداد لیست کاراکترهای روز عرضه‌ی بازی نمایش داده شود. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ بازی مبارزه ای Mortal Kombat 11 در تاریخ سه اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده