// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

آغاز متولد ایران، سومین جشنواره حمایتی کافه بازار از نرم‌افزارهای موبایل ایرانی از فردا

کافه بازار با هدف حمایت از تولیدات ایرانی صنعت موبایل، جشنواره متولد ایران را با تمرکز روی محصولات پر رونق ایرانی از ۱۳ تا ۱۹ شهریور برگزار می‌کند.

کافه بازار، بزرگترین مارکت اندرویدی ایران، با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری رویداد متولد ایران، سومین جشنواره کافه‌بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل خبر داد. طبق اعلام کافه‌بازار این رویداد امسال با شعار «خوش‌نام و نشان، متولد ایران» با تمرکز بر محصولات پر رونق ایرانی از سه‌شنبه ۱۳ شهریور تا ۱۹ شهریور برگزار می‌شود.

در زمان برگزاری این جشنواره، صفحه اول کافه‌بازار به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده می‌شود و محصولات برتر ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر این مارکت اندرویدی قرار می‌گیرد. هدف از جشنواره متولد ایران، ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی است.

نیلوفر امینی، مدیر برگزاری جشنواره، در این باره می‌گوید:

ما در سومین سال برگزاری متولد ایران قصد داریم بار دیگر نشان بدهیم که برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند و خدماتی که ارائه می‌دهند قابل اعتماد است. رونق این برنامه‌ها و بازی‌ها، نشان‌دهنده‌ی اعتماد عمومی به آنهاست.

از طرفی از روز سه‌شنبه، بازی آمیرزا نیز بخش ویژه‌ای را به بازی‌های متولد ایران اختصاص می‌دهد که در آن، کاربران می‌توانند از لابه‌لای حروف به هم ریخته، نام تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های خوب ایرانی را پیدا کنند و در پایان، برای کاربرانی که طی هفت روز، همه‌ی مراحل بازی را پشت سر بگذارند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود. شما می‌توانید معرفی بازی آمیرزا را در سایت زومجی مطالعه کنید.

کافه بازار همچنین آماری را از جشنواره متولد ایران در سال گذشته منتشر کرده است. طبق اعلام کافه بازار، سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید در جشنواره‌ی متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد، بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی، معرفی و برجسته شدند.

همچنین با حمایت توسعه‌دهندگان و همراهی گسترده آنها با این جشنواره، متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال کاربران مواجه شد. بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را معرفی کردند. کاربران و توسعه‌دهندگان امسال نیز می‌توانند با استفاده از این هشتگ، خاطرات خود را از بازی‌ها و نرم‌افزارهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده