// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی ایرانی آمیرزا: حدس کلمات مطابق ذائقه ایرانی

بازی ایرانی آمیرزا را می‌توان یکی جالب‌ترین آثار حدس کلمه دانست که موردتوجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی اندروید آمیرزا اثری است که از طرف سازندگان باقلوا ارائه شده‌ است و دوباره شاهد بازی هستیم که به اندازه کافی اعتیادآور است و در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازی سبک حدس کلمات را در پیش گرفته است و به خاطر جذابیت و تنوع در اکثر بخش‌ها، مطابق انتظار به‌ذائقه ایرانی خیلی خوش آمده‌ است و این بازی اندروید، جز پرطرفدارترین بازی‌های کشور شناخته می‌شود.

حدس کلمات کلیت بازی آمیرزا را تشکیل می‌دهد و بازیکن تنها باید حروف بهم‌ ریخته را که روی سینی قرار دارند به‌هم وصل کند و چند کلمه را حدس بزند. بدین‌ ترتیب با پرکردن تمامی خانه‌ها، به مراحل بعدی صعود خواهید کرد. میرزاهای زیادی در بازی وجود دارند که باید با آن‌ها رقابت کنید و با حدس تمامی کلمات، آن‌ها را شکست دهید. محبوبیت آمیرزا باعث شده است تا بسیاری به‌دنبال جواب کامل آمیرزا در نسخه جدید آن باشند که در نوع خود بسیار جالب است.

هر میرزا چندین مرحله جذاب ارائه می‌کند و بیش از ۱۰۰۰ مرحله ناب و منحصربه‌فرد در انتظار شما است. ماهیت حدس کلمات طوری است که با به‌پایان بردن هر‌مرحله، دوست دارید بازی را بازهم ادامه دهید و چالش سخت‌تری را تجربه کنید. چنین خصوصیت مثبتی به‌خوبی توسط سازندگان استفاده و موجب شده است که موج علاقه‌مندی نسبت به این بازی بیش‌تر شود. دانش عمومی‌ و معلومات شخصی، حرف اول را در بازی می‌زند و اگر از افرادی هستید که دایره واژگان وسیعی دارند، می‌توانید در بازی سریع‌تر پیشرفت کنید و امتیازات را آسان‌تر به دست آورید.

Amirza
Amirza
Amirza

با دانلود بازی آمیرزا موسیقی سنتی و جالبی نیز خواهید شنید که یادآور سنت و فرهنگ ناب ایرانی است. انیمیشن‌های جذاب، بازی را از لحاظ بصری زیبا کرده است و به ویژه در جریان بازی از تماشای طراحی‌ها لذت خواهید برد. محیط‌های بومی در پس‌زمینه آمیرزا دیده می‌شوند و طراحی کارتونی جذابی دارند.

بازی آن‌قدر کلمه برای حدس زدن دارد که شاید ماه‌های طولانی با این بازی سرگرم شوید و چنین چالشی، همیشه برای‌تان جذابیت داشته باشد. همه کلماتی که حدس می‌زنید، جایی در بین خانه‌های اصلی ندارند و اگر خوش‌شانس باشید و کلمه‌تان مطابق میل طراحان کلمات بازی بوده باشد، می‌توانید قندان کلمات را پر کنید و امتیاز اضافی بگیرید.

البته برخی از کلمات نیز از دید طراحان پنهان مانده‌اند و گاهی اوقات کلمه‌ای که حدس می‌زنید، قرمز می‌شود که این نشان از ناشناخته بودن کلمه توسط بازی دارد. اما در حالت کلی می‌توان گفت که تنوع کلمات عالی است و اشکالات جزئی، چیزی از ارزش‌های این اثر کم نمی‌کند.

آمیرزا اثری است که ذائقه ایرانی را به‌خوبی درک کرده است و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کشور شده است

چالش ذهنی که با دانلود بازی آمیرزا در شمات ایجاد می‌شود واقعا ناب و جذاب است و با سبک خاصی که روند بازی برای حدس کلمات در اختیار بازیکن می‌گذارد، این جذابیت شدیدتر هم می‌شود. بازی شدیدا اعتیادآور است و خواهید دید که پس از نصب بازی، ناخودآگاه و در شرایط مختلف، به سمت گوشی خود خواهید رفت تا دوکلمه‌ای هم که شده بازی را به پیش ببرید.

بازی خوراک پدران و مادرانی است که دوست دارند به تکنولوژی نزدیک‌تر شوند. خب آمیرزا دقیقا یکی از همان Candy Crush Saga‌هایی است که خیل عظیمی از مردمان عزیزمان را وارد دنیای بازی‌های موبایل می‌کند. بهم‌ریختگی کلمات یکی از نکاتی است که می‌تواند جرقه‌ای در ذهن‌ هرکسی ایجاد کند تا کلمه‌ای را حدس بزند؛ به‌همین خاطر سازندگان این قابلیت را ایجاد کرده‌اند تا کلمات را جا‌به‌جا کنید و از زاویه دیگری به حدس کلمات بپردازید.

Amirza
Amirza
Amirza
یکی از نکات مثبت بازی، بالابردن دایره واژگان بازیکنان است

چالش‌های روزانه یکی از بخش‌هایی است که تنوع را به بازی آمیرزا آورده است و می‌توانید آن را تجربه کنید. در این چالش، کلمات چند‌حرفی را حدس می‌زنید و امتیاز بیش‌تری را به صندوق خود اضافه می‌کنید.

امتیازات به شما کمک می‌کنند که راهنمایی‌هایی را در بازی داشته باشید و با آشکار شدن یک حرف از اولین کلمه حدس زده‌نشده، به حل کردن آن نزدیک شوید. همیشه این روند ثابت است و به منظور دریافت راهنمایی می‌توانید ۴۵ سکه پرداخت کنید و حرف اول اولین کلمه مرحله را باز کنید.

هر‌مرحله به صورت منحصربه‌فرد طراحی شده است و تغییری در کلمات آن در نسخه‌های مختلف بازی وجود ندارد، بنابراین تقلب در بازی به ساده‌ترین شکل ممکن صورت خواهد پذیرفت. خریدهای درون برنامه‌ای در بازی قرار داده شده است تا امتیاز اضافی خریداری کنید و در صورت کلافه‌شدن از پیدا نکردن کلمات، بتوانید راهنمایی‌‌های بیش‌تری طلب کنید.

بازی موبایل آمیرزا اثری است که از ساده‌ترین ایده ممکن گرفته شده‌است و آن هم حدس کلمات است. از دانش عمومی‌ خود استفاده کنید و قدری فسفر بسوزانید تا بتوانید کلمات بیش‌تری را با توجه به حروف داده‌شده حدس بزنید و وارد مراحل بعدی شوید. این اثر به دلیل ماهیت ساده‌ای که دارد، قشر بزرگی از مردم کشور با سلیقه‌های متنوع را به‌سمت خود جذب کرده است و توانسته است لقب یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها را برای خود کسب کند. این بازی را می‌توانید از کافه بازار برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

به دلیل عدم انتشار آمیرزا روی موبایل متاسفانه هنوز امکان دانلود بازی آمیرزا برای ایفون مهیا نشده است.

دانلود بازی آمیرزا

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده