// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

اعتراض هواداران سوئیسی فوتبال به eSports باعث توقف بازی دو تیم باشگاهی شد

دیروز و در جریان سوپر لیگ باشگاه‌های فوتبال سوئیس، بازی دو تیم Young Boys و Basel به دلیل اعتراض هواداران به مسابقات eSports، متوقف شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز در جریان سوپرلیگ فوتبال کشور سوئیس، دو تیم یانگ بویز (Young Boys) و باسل (Bassel) با یکدیگر مسابقه داشتند که در این مسابقه، تیم یانگ بویز ۷-۱ رقیب خود را شکست داد؛ اما بازی با یک اتفاق جالب همراه بود.

باشگاه یانگ بویز و باسل، جزو آن دسته از باشگاه‌هایی هستند که روی مسابقات eSports سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بعضی از طرفداران این دو باشگاه، در جریان بازی دیروز توپ‌های تنیس و کنترلرهای پلی استیشن 4 را به سمت زمین فوتبال پرتاب کرده‌اند. در ادامه گفته شده است که این کار به نشانه اعتراض به سرمایه‌گذاری دو باشگاه روی ورزش های الکترونیک انجام شده است. همچنین تعدادی از هواداران از طریق بنرهایی با جملات مختلف، اعتراض خود را به نمایش گذاشته‌اند. تمامی این کارها باعث شد تا بازی دیروز ۱۵ دقیقه متوقف شود.

در این میان، بنرهای هواداران دو تیم که بنرهایی با رنگ و شکل و شمایل تیم خودشان بوده، حاوی تصویری از دکمه‌ی Pause بوده است. با این حال پس از متوقف شدن بازی، طرفداران زمین مسابقه را تمیز کردند تا دو تیم یانگ بویز و باسل بتوانند ادامه بازی خود را انجام بدهند.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این اتفاق چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده