نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تریلری جدید و هیجان‌انگیز از بازی Overload منتشر شد

به‌تازگی، تریلری هیجان‌انگیز و زیبا از بازی Overload منتشر شده است؛ تریلری که نوید عرضه‌ی نسخه کنسولی این بازی در آینده‌ی بسیار نزدیک را به هواداران می‌دهد.

پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به‌زودی میزبان بازی شوتر Overload خواهند بود؛ اثری مملو از المان‌های علمی تخیلی و سفینه‌های سریع که با تریلر هیجان‌انگیز خود، بیش از پیش هواداران این سبک را به وجد آورده است. کمپانی Revival Productions که وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده داشته است، شامل بازی‌سازانی است که پیش‌تر جز عوامل سازنده‌ی سری بازی‌های فوق‌العاده‌ی Descent در دهه‌ی ۹۰ میلادی بوده‌اند. حال اینگونه به نظر می‌رسد که این تیم با بازی Overload، کاری را که دو دهه پیش رها کرده بوده دوباره از سر گرفته‌ است.

بازی Overload این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا با استفاده از ویژگی Six Axis of Freedom به روان‌ترین شکل ممکن در محیط اطراف پیچ و تاب بخورند. از طرف دیگر این امر باعث می‌شود تا بازیکنان در هنگام عبور از تونل‌های چند لایه، حس و حال حرکت با جاذبه‌ی صفر را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. به‌طور کلی این بازی سرشار از صحنه‌های مبارزه‌ی هیجان‌انگیز است؛ ارتعاشاتی از لیزرها که تونل های پیش رو را روشن می‌کنند و اصوات سهمگین و بلند مسلسل‌ها، همگی در کنار یکدیگر باعث القای حسی سرشار از هیجان و جذابیت به علاقه‌مندان خواهند شد. بهره‌‌برداری کامل از سیستم جاذبه‌ی صفر به این معنا است که استفاده از مانورهای فرار و تاکتیک‌های استراتژیک برای حمله به دشمنان، بسیار روان و طبیعی به نظر خواهد رسید.

در ادامه شما همراهان گرامی زومجی را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی Overload هم اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، مک و لینوکس قابل بازی است و همچنین به زودی حالت مبارزه‌ی منحصر به فرد این بازی برای Playstation 4 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده