نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

لانا کاندر و بندیکت ساموئل به جمع بازیگران فیلم Warning اضافه شدند

طبق خبرهای منتشر شده، لانا کاندر و بندیکت ساموئل جدیدترین بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم Warning اضافه شده‌اند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Warning (هشدار) تایید و اعلام شده است. به نقل از وب‌سایت ددلاین، لانا کاندر، بازیگر فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) و بندیکت ساموئل، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) و سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، به جمع این فیلم علمی تخیلی از کمپانی فیلمسازی Avona Pictures اضافه شده‌اند. علاوه بر کاندر و ساموئل، جیمز دارسی، لورا هریر، شارلوت ل بن، منا مسعود و الکس پتیفر، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Warning تایید و اعلام شده است.

فیلم Warning فیلمی متفاوت در سبک فیلم Wild Tales (قصه‌های وحشی) و سریال Black Mirror (آینه سیاه)، است که به جستجو در موضوعاتی چون تنهایی، مرگ و معنای زندگی می‌پردازد و زمانی که داستان‌هایی که در آینده نزدیک در روی زمین جریان دارد با یکدیگر مواجه می‌شوند، شاهد نگاه متفاوت هر یک از این داستان‌ها نسبت به با این موضوع‌ها خواهیم بود. آگاتا الکساندر کارگردانی فیلم Warning را بر عهده خواهد داشت و او به‌همراه راب مایکلسون و جیسون کی وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. 
Gotham

کاندر در ابتدا نقش شخصیت جوبیلی را در فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) بازی کرد و سپس او در فیلم Patriots Day (روز میهن‌پرستان) به ایفای نقش پرداخت. با این حال، کاندر برای بازی در فیلم To All the Boys I've Loved Before محصول شبکه نتفلیکس بیشتر دیده شد و فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ)، فیلم بعدی این بازیگر ویتنامی-آمریکایی خواهد بود که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. او همچنین در فیلم Summer Night (شب تابستانی) نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر دنیای سینما، کاندر در سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) نقش شخصیت سایا کورکی را بازی کرده است. علاوه بر سریال Gotham و سریال The Walking Dead، ساموئل فیلم The Walk (بند باز) به کارگردانی رابرت زمکیس و فیلم Ellipsis نیز به ایفای نقش پرداخته است. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Warning که به دنبال یک ناشر است، اعلام نشده است و تنها اعلام شده که این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده