// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Hollow Knight مهر ماه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

استودیو Team Cherry اعلام کرده است که بازی Hollow Knight در کمتر از دو هفته دیگر روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی Hollow Knight که توسط استودیو Team Cherry و در سبک مترویدوانیا ساخته شده است، در سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم PC عرضه شد و مدتی پیش در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت. در روز آخر مرداد ماه بود که عرضه این بازی که بخشی از بودجه ساخت آن از طریق کیک استارتر تامین شده است، روی کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی سونی و مایکروسافت، یعنی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Team Cherry تاریخ انتشار بازی Hollow Knight روی دو کنسول ذکرشده را اعلام کرده است.

با استناد به اعلام استودیو تیم چری، بازی Hollow Knight در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) به صورت دیجیتالی و با همکاری استودیو Shark Jump، روی کنسول Xbox One و کنسول Playstation 4 منتشر می‌شود و دارندگان این دو پلتفرم می‌توانند اقدام به تجربه بازی مذکور کنند. استودیو سازنده برای این دسته از بازیکنان نسخه متفاوتی به نام Voidheart در نظر گرفته است که در کنار بازی اصلی، دارای چهار بسته الحاقی با ویژگی‌هایی همچون مأموریت‌ها، باس‌ها و توانایی‌های جدید است.

به‌منظور معرفی این نسخه، استودیو Team Cherry تریلر جدیدی منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

امکان پیش‌خرید بازی Hollow Knight: Voidheart Edition به‌زودی فراهم خواهد شد و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند این بازی را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

بازی Hollow Knight که تلاش‌های یک شوالیه در راستای پرده برداشتن از رازهای قلمرو حشرات Hallownest را به تصویر می‌کشد، در بخش‌های مختلفی از جمله طراحی هنری، اتمسفر، موسیقی، سیستم مبارزه و سطح دشواری مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است و فروش بیش از یک میلیون نسخه نشان از محبوبیت آن در بین مخاطبین دارد. این بازی توانسته است به واسطه نقاط قوتی همچون داستان ریشه‌دار، مهارت‌های متنوع و انواع و اقسام باس‌ها و دشمنان نمره عالی ۹ را از زومجی دریافت کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید بررسی آن را از اینجا مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده