نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

فروش بازی Hollow Knight از مرز یک میلیون نسخه گذشت

بازی Hollow Knight با گذشت یک سال از انتشار از مرز فروش یک میلیون نسخه رد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Hollow Knight سال گذشته توسط استودیو تیم چری در دسترس کاربران پی سی، پلتفرم مک و لینوکس قرار گرفت و در خلل همایش E3 2018 برای نینتندو سوییچ هم معرفی شد. نسخه پی‌سی بازی نوامبر سال گذشته (آبان ماه) بود که به رقم فروش نیم‌ میلیون رسید. حال این بازی توانست به فروش یک میلیون نسخه روی کامپیوتر و فروش ۲۵۰ هزار نسخه روی کنسول‌ نینتندو سوییچ در کمتر از دو هفته، به فروش کلی ۱.۲۵ میلیون روی دو پلتفرم برسد.

در مصاحبه سایت کوتاکو با آری گیبسون، یکی از کارگردانان Hollow Knight، وی درباره این مسئله اذعان کرده که رسیدن به این عدد برای آن‌ها نقطه عطفی به شمار می‌رود و این اتفاق درست یک روز قبل از عرضه بازی روی نینتندو سوییچ رخ داده است.

با توجه به فروش بالای بازی روی پلتفرم‌های مذکور، می‌توان انتظار عرضه بازی روی دو کنسول پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان را هم داشت. اتفاقی که مطمئنا برای استودیو Team Cherry موفقیت بزرگی به‌شمار می‌رود. بازی Hollow Knight یک بازی پلتفرمر اتمسفریک است که حالتی دو‌ بعدی دارد. اتفاقات بازی در امپراتوری‌ قدیمی Hallownest به‌وقوع می‌پیوندد که شما باید با یک شوالیه بی نام و نشان به مبارزه شیاطین در دنیای زیرین بپردازید. 

شما چه‌فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده