نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Hollow Knight برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

استودیو Team Cherry از همکاری با کمپانی Skybound برای عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی Hollow Knight برای کنسول‌های نسل هشتم در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

اگر آرزو داشتید تا در کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به تجربه بازی Hollow Knight بپردازید، به زودی آرزوی شما برآورده خواهد شد؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Team Cherry از همکاری با کمپانی Skybound برای عرضه نسخه‌های فیزیکی این بازی مترویدوانیا در سال آینده خبر داده است.

بازی Hollow Knight علاوه بر کنسول‌های یاد شده برای نینتندو سوییچ نیز به صورت فیزیکی عرضه می‌شود. شایان ذکر است که این بازی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه (۱۲ ژوئن) به صورت دیجیتالی در دسترس کاربران کنسول هیبریدی نینتندو قرار گرفته بود. شما می‌توانید تصویر روی جلد نسخه‌های فیزیکی بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

در زمان نگارش این خبر اعلام نشده بود که آیا نسخه‌های فیزیکی بازی شامل ویژگی‌های اضافی نظیر بسته الحاقی Gods & Glory که چند روز آینده منتشر می‌شود، خواهد بود یا اینکه این نسخه‌ تنها شامل خود بازی است. همچنین استودیو تیم چری تریلر جدیدی را به مناسبت تایید نسخه‌های فیزیکی بازی Hollow Knight منتشر کرده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی این بازی سرگرم‌کننده و جذاب را به نمایش در می‌آورد، هر چند دشوار است که بگوییم این تریلر مربوط به کدام یک از نسخه‌های بازی است.

بازی Hollow Knight در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی به خاطر طراحی هنری زیبا و فیزیک عالی دشمنان در مواجه با ضربات، داستان ریشه‌دار، مهارت‌های متنوع و حضور سنگ‌های چارم در بازی، انواع و اقسام باس‌ها و دشمنان با رفتار متفاوت و تکراری نشدن بازی با وجود نیاز به کاوش مکرر برخی نقاط در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Hollow Knight بی شک یکی از زیباترین بازی‌های دوبعدی و سبک Metroidvania است که تاکنون منتشر شده و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را درگیر ماجراجویی، داستانی چندلایه و گشت‌‌وگذار در دنیای زیرزمینی عظیم کند. بازی شامل ده‌ها دشمن و باس می‌شود که هرکدوم شیوه‌ی رفتار منحصر به فردی دارند و باید برای کشتن آنها نهایت دقت را داشته باشید. با این حال، نبود تعامل محیط در جهت یافتن آیتم‌های بیشتر، نبود سلاح‌های متنوع و همینطور دور بودن محل استراحت با منطقه مبارزه با باس، باعث دلسردی بازیکنان از ادامه ماجراجویی می‌شود.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Hollow Knight را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

دانلود از وب‌سایت آپارات

Hollow Knight


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده