// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Candy Patrol: Lollipop Defense؛ حفاظت از آب نبات‌ها

بازی موبایل Candy Patrol: Lollipop Defense با سپردن وظیفه محافظت از آب نبات چوبی‌ها، چالش‌های جذاب و البته سرگرم‌کننده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی اندروید و آیفون Candy Patrol: Lollipop Defense اثری است که وظیفه نگهبانی از آب‌نبات چوبی‌ها را به شما می‌سپارد و باید از آن‌ها در برابر هیولاهای چموش مراقبت کنید. بازی سرتاسر اکشن است و هر مرحله می‌تواند چالش‌های فراوانی برای شما داشته باشد. بازی چندین مرحله جذاب و اکشن دارد که باید با سلاح‌ها و ابزارهای خود جلوی ربوده شدن آب‌نبات چوبی‌ها را بگیرید و تا می‌توانید به سمت هیولاها شلیک کنید. سلاح‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و حتی از ابزار ویژه نیز می‌توانید استفاده کنید. این هیولاها به سرعت حرکت می‌کنند و از گوشه و کنار محیط به سمت آب‌نبات‌ها حمله می‌کنند. با کمی غفلت و رسیدن هیولاها به آب‌نبات‌های خوشمزه باید نهایت سعی‌تان را برای متوقف کردن آن‌ها انجام دهید و مانع دزدیده شدن آب‌نبات‌ها شوید.

در مراحل بعدی، هیولاها از جهت‌های مختلف می‌آیند و زدنشان به مراتب سخت‌‌تر می‌شود. سرعت این هیولاها تغییر می‌کند و در این شرایط باید به فکر قدرتمندتر کردن ویژگی‌های مختلف سلاح‌ها مانند سرعت شلیک باشید. شما علاوه بر اسلحه، چندین ابزار ویژه هم در اختیار دارید و می‌توانید از آن‌ها برای نابودی دسته جمعی هیولاها یا کند کردن سرعت آن‌ها استفاده کنید. تنوع این ابزارها زیاد است و باعث می‌شود که هیچ وقت تکراری نشوند.

Candy Patrol
Candy Patrol
Candy Patrol

هوشمندی در انجام دادن مراحل بازی Candy Patrol اهمیت زیادی دارد و سازندگان امکان استفاده از روش‌های منحصربه‌فرد را فراهم کرده‌اند. هر سطح دارای چالش خاصی است و می‌تواند از جنبه‌های زیادی شما را به چالش بکشد. با توجه به میزان آب‌نبات چوبی‌هایی که حفظ می‌کنید، ستاره به شما تعلق می‌گیرد. دقت داشته باشید که بازی مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود و نیاز به ارتقا در همه سلاح‌ها دیده می‌شود. باس‌ها در بازی هیولاهای قدرتمندی هستند که باید تمام قدرت خود را در برابر آن‌ها به کار گیرید. آن‌ها آب‌نبات‌ها را نابود می‌کنند و شما فرصت کمی‌ برای رویارویی با آن‌ها دارید. هیولاها در گونه‌های مختلف دیده می‌شوند و هر کدام هم ویژگی خاصی دارند. گرافیک بازی بسیار جذاب است و محیط‌ها طراحی بسیار پویایی دارند. جلوه‌های ویژه جذابی در صحنه‌های اکشن بازی دیده می‌شود و باعث تزریق بیش‌تر هیجان به آن می‌شود.

المان‌های بازی بسیار سرگرم‌ کننده هستند و تا انتها می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید

بازی صحنه‌های اکشن جذابی دارد و می‌توانید از سلاح خود به عنوان یک مسلسل تیربار استفاده کنید و به هیولاها امان ندهید. نشانه‌گیری بسیار ساده است و تنها کافی است روی هیولاها نگه دارید. شلیک مداوم، ضامن موفقیت شما است و اگر لحظه‌ای درگ کنید، زمان زیادی را از دست می‌دهید. محیط تاثیر خودش را در گیم پلی بازی نشان می‌دهد و تیرهایی که شلیک می‌کنید، در برخورد با اشیای محیط به سمت و سوی مختلف می‌روند. همه ابزارها و سلاح‌های شما لول‌بندی خاصی دارند و می‌توانید تا انتهای بازی، آن‌ها را ارتقا دهید. اچیومنت‌های امتیازی، جز جدانشدنی بازی است و با عملکرد فوق‌العاده‌تان در هر مرحله، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

Candy Patrol
Candy Patrol
Candy Patrol
سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار دارید و می‌توانید به شیوه‌های مختلف هیولاها را از بین ببرید

یکی از نکات جالب بازی Candy Patrol، مخفی کاری هیولاهای آن است. معمولا در مراحل بالاتر، گروهی از هیولاها به سمت شما حمله می‌کنند و سلامت‌تان را به خطر می‌اندازند. در چنین حالتی فرصت لازم برای دیگر هیولاها به‌دست می‌آید که به سمت آب‌نبات‌ها بروند. حین این روند باید حواس‌تان به همه چیز باشد و ابتدا هیولاهایی را نشانه بگیرید که سرعت بالایی دارند. خود هیولاها در مراحل بعدی ارتقا پیدا می‌کنند و کشتن‌شان زمان زیادی از شما می‌گیرد. موج‌های حمله بسیار مهم هستند و تا اتمام‌شان نباید سهل‌انگاری کنید.

بازی Candy Patrol: Lollipop Defense عناصر سرگرم کننده‌ای برای یک تجربه اعتیادآور دارد و به نوعی جدید محسوب می‌شود. تنوع جذابی را در زمینه سلاح‌ها شاهد هستیم و همین باعث می‌شود که در هر مرحله بتوانید از سیستم دفاعی غیرتکراری‌ای استفاده کنید و تا انتها سرگرم شوید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candy Patrol: Lollipop Defense


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده