// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

نسخه جدید بازی Samurai Shodown با انتشار یک ویدیو معرفی شد

کمپانی SNK نسخه جدید بازی Samurai Shodown را معرفی کرد.

آخرین بازی از مجموعه Samurai Shodown، بازی Samurai Shodown: Sen بود که در سال ۲۰۰۹ برای کاربران ایکس باکس 360 عرضه شد. حال هواداران این مجموعه پس از گذشت ۱۰ سال می‌توانند جدیدترین نسخه از مجموعه Samurai Shodown (این مجموعه با نام Samurai Spirits نیز شناخته می‌شود) را تجربه کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و لایو استریم کمپانی سونی در آستانه نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، نسخه جدید سری Samurai Shodown با انتشار یک ویدیو معرفی شد. داستان بازی در سال ۱۷۸۷ و هفدمین سال از دوره Tenmei روایت می‌شود؛ ماتسودیرا سادانوبو به عنوان شوگان جدید انتخاب شده است و وظیفه دارد از طریق اصلاحات جدیدش دوره‌ی جدیدی را به وجود بیاورد. آتش، خرابی و قحطی هنوز گریبان‌گیر سرزمین‌های مختلف است؛ با این حال ژاپن را خطری جدید تهدید می‌کند.

مجموعه Samurai Shodown توسط کمپانی SNK توسعه داده می‌شود و می‌توان این مجموعه را یکی از جدی‌ترین و پر مخاطب‌ترین بازی‌های ویدیویی دانست که همانند بازی Street Fighter و بازی Tekken، مخاطبان زیادی دارد. با این حال هواداران این مجموعه اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای سرعتی هستند، بازی Dragon Ball FighterZ بهترین گزینه برای آن‌ها است. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی نسخه جدید بازی مبارزه ای Samurai Shodown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از‌ آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده