نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

مسئولین Square Enix از اتحاد استراتژیک با شرکت چینی Tencent می‌گویند

مسئولین اسکوئر انیکس، جزییات تازه‌ای از همکاری این کمپانی با شرکت چینی تنسنت را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند.

به‌تازگی کمپانی Square Enix اعلام کرده است که با امضای یک قرارداد در راستای ایجاد اتحادی استراتژیک، قصد همکاری با کمپانی چینی Tencent را دارد. بر اساس گفته‌های مسئولین این کمپانی، اتحاد مذکور در راستای سرعت بخشیدن به ساخت و بالا بردن سطح محتوای خدمات این شرکت در سرتاسر جهان خواهد بود:

تیم اسکوئر‌ انیکس همواره با تلاش‌های بی‌وقفه‌ی خود، سعی در ارائه‌ی محصولات منحصربه‌فرد و باکیفیت به تمامی طرفداران در سرتاسر جهان داشته است.

این قرارداد شامل بحث‌هایی همچون ساخت یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک، همکاری در ساخت‌ بازی‌های بزرگ (یا به اصطلاح AAA Games)، صدور مجوز برای IP‌های ساخته شده و برخی مفاد مهم دیگر است. استیون ما (Steven Ma)، معاون ارشد کمپانی تنسنت، توضیحاتی را در این‌باره ارائه داده است:

ما انتظارات بسیار بالایی از اتحاد استراتژیک با گروه Square Enix داریم. این اتحاد باعث می‌شود تا قابلیت‌های وسیع ما در بخش خدمات اینترنتی با خلاقیت بی‌نظیر گروه Square Enix ترکیب شود؛ موضوعی که در نهایت، باعث فراهم‌سازی تجربه‌ی محتوایی کم‌نظیر برای مخاطبین ما در سطح جهانی خواهد شد.

همچنین یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، رئیس و مدیر اجرائی Square Enix، گفته است که این همکاری باعث یک پیشرفت ملموس و تنوع در محتوای محصولات این کمپانی خواهد شد:

کمپانی‌های Tencent و Square Enix هر دو با چشم‌اندازی مشترک، از تکنولوژی و خلاقیت بهره می‌برند تا تجربیات و خدماتی براساس سرگرمی‌های بی‌نظیر این صنعت را برای مخاطبین خود در سراسر جهان فراهم کنند. این اتحاد جدید به ما کمک می‌کند تا پیشرفت سریعی در راستای گوناگونی محتوای محصولات و توسعه‌یافتن دسترسی مخاطبین به محصولات انجام دهیم.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار بازی، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده