نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

سگا تعدادی از بازی‌های Sega Forever را به‌روزرسانی کرد

سگا به تازگی تعدادی از بازی‌های سرویس Sega Forever را به‌روزرسانی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کرده است.

یک سال قبل بود که شرکت سگا سرویس جالبی را تحت عنوان «سگا برای همیشه» (Sega Forever) عرضه کرد که به دارندگان تلفن‌های همراه اندروید و iOS اجازه می‌داد بعضی از آثار قدیمی این شرکت را این بار روی وسایل همراه خود تجربه کنند؛ بازی‌هایی که به شکل رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند و البته مثل اکثر بازی‌های رایگان موبایل با تبلیغاتی همراه هستند.

سگا در ماه‌های ابتدایی ۱۶ بازی برای این سرویس منتشر کرد و به تدریج تعداد بازی‌ها بیشتر شد و در کنار آن، ویژگی‌های جدیدی هم به بازی‌ها اضافه شد؛ تغییراتی که باعث بالا رفتن کارایی و کیفیت بازی‌ها شدند و اکنون با به‌‌روزرسانی‌های جدید، باز هم شاهد بهبودهای بیشتری در ۱۳ عدد از بازی‌های این سرویس هستیم.

این به‌روزرسانی‌ها تغییرات متنوعی را شامل می‌شوند که از بهبودهای جزیی و رفع باگ تا اضافه شدن ویژگی‌های جدید را دربر می‌گیرند. برای مثال ویژگی Rewind که پیش از این در بعضی بازی‌های Sega Forever وجود داشت، به تعداد دیگری از بازی‌ها هم اضافه شده و به بازیکن اجازه می‌دهد در صورت نیاز تا ۱۵ ثانیه به عقب بازگردد و بخش مورد نظر را دوباره بازی کند. البته این قابلیت به شکلی طراحی شده که اجازه استفاده پشت سر هم را نمی‌دهد و بعد از هر بار استفاده باید ۳۰ ثانیه تا نوبت بعدی صبر کنید. قابلیت Haptic Feedback هم که در خیلی از آثار بزرگ مورد استفاده قرار نگرفته، با این به‌روزرسانی به بازی های سگا اضافه می‌شود. در مورد بخش بصری بازی‌ها هم تغییراتی به چشم می‌خورد و فیلترهایی برای این بخش در نظر گرفته و امکاناتی هم برای تغییر دادن کنترل بازی‌ها و جای دکمه‌ها در نظر گرفته شده است.

در ادامه لیست بازی‌هایی را که توسط به‌روزرسانی دارای امکانات بیشتر شده یا تنها باگ‌های آن‌ها برطرف شده می‌بینیم. سایت زومجی هم پیش از این نگاهی به تعدادی از این بازی‌ها داشته که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به آن‌ها مراجعه کنید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده