// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Beyond Oasis Classic

بازی موبایل Beyond Oasis Classic می‌تواند حس و حال نوستالژیک بازی سگا را به‌خوبی در پلتفرم اندروید پیاده‌سازی کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Beyond Oasis Classic در سبک نقش آفرینی و توسط سگا عرضه شده است و سعی داشته است تا با شبیه‌سازی این بازی محبوب و به‌یادماندنی، دوباره حس و حال رقابت‌های هیجان‌انگیز بازی را که قبلا روی سگا تجربه کرده بودیم القا کند.

گیم‌پلی بازی مشابه اکثر بازی‌هایی که به صورت شبیه ساز روی سیستم عامل اندروید عرضه می‌شوند، دارای دکمه‌های معروف دسته سگا است و کاربران تنها با همان دکمه‌ها باید بازی را ادامه دهند. همان ضربه‌های معروف و پرش و مبارزه با دشمنان در این بازی نیز دیده می‌شود و شما رفته رفته با گذر از دشمنان خود با باس‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هرکدام سختی خودشان را دارند. می‌توانید با پرش و ضربه زدن، حرکات تکنیکی جدیدی را روی دشمنان پیاده کنید و موفق به شکست دادن آنها شوید. البته شاید در ابتدا کمی شکست دادن دشمنان سخت باشد و جان زیادی را در این راه از دست بدهید، اما با عادت کردن به گیم‌پلی این بازی سگا، قطعا حرفه‌ای‌تر می‌شوید و می‌توانید پیشروی‌های بهتری را داشته باشید.

Beyond Oasis Classic

گرافیک بازی دست‌نخورده باقی مانده و همین یکی از بهترین ویژگی‌های بازی است. همان حس و حال نوستالژیک حرکت در محیط بازی و مبارزات هیجان‌انگیز در بازی به‌خوبی دیده می‌شود. اما بهترین بخش این بازی نوستالژیک مربوط به موسیقی دیوانه‌کننده آن است؛ موسیقی‌ای که هر لحظه‌اش یادآور خاطرات کودکی است و همان موسیقی متن و آهنگ‌های معروف سگا در بازی گنجانده شده است.

شما در این بازی اندروید از نیروی خارق‌العاده خود استفاده می‌کنید و آن را روی بسیاری از دشمنان پیاده می‌کنید. باس‌های بازی به‌خوبی می‌تواند چالش برانگیز باشند و به دلیل گیم‌پلی نه‌چندان ساده‌ای که بازی دارد، همگی به‌خوبی چالش برانگیز و سخت ظاهر می‌شوند. داستان بازی نیز به‌خوبی روایت می‌شود و شما با دیدن نوشته‌های معروفی که سگا برای داستان‌سرایی استفاده می‌کند، می‌توانید در جریان نبردها و تلاش شخصیت اصلی بازی برای دست‌یابی به گنج موردنظر باشید. بازی از سیستم ذخیره‌سازی نیز بهره می‌برد.

Beyond Oasis Classic

بازی Beyond Oasis Classic همانطور که از نامش انتظار می‌رود، کلاسیک و نوستالژیک ظاهر می‌شود و می‌تواند با موسیقی دیوانه‌کننده خود شما را به دوران بازی‌های دهه قبل ببرد. سگا یک‌بار دیگر ثابت می‌کند که چقدر در زنده کردن بازی‌های معروف خود تبحر دارد و در این زمینه بهترین شبیه‌سازی را تحویل مخاطب می‌دهد. می‌توانید در ادامه این بازی موبایل سگا را از گوگل پلی برای اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Beyond Oasis Classic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده