نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر جدید Grimmwood، روند بازی را نمایش می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Grimmwood، روند و شرایط بقا در جنگل مخوف بازی به نمایش درآمده است.

کمپانی Headup Games، سازندگان بازی Grimmwood، یک تریلر جدید از این اثر منتشر کرده‌اند و در آن، به نمایش مکانیک‌های چالش‌برانگیز و چند نفره بازی همراه با المان‌های نقش آفرینی پرداخته‌اند.

در بازی Grimmwood، بازیکنان در نقش یکی از ۳۹ روستایی که در کنار یک جنگل مخوف مشغول به زندگی هستند، بازی را پیش‌ می‌برند. جنگلی که هر شب موجوداتی عجیب و غریب به آن حمله می‌کنند و روستایی‌ها باید زمان روز خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و قبل از حمله‌ی هیولاها، به ساخت و ساز بپردازند و از روستا و جنگل در تاریکی محافظت کنند.

Grimmwood یک اثر چند نفره است که گذر زمان در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این بازی یک حالت به نام Follow Mode وجود دارد که می٬توانید آن را به صورت ۲۴ ساعته تجربه کنید؛ حالتی که گذر زمان را به صورت کاملا واقعی شبیه‌سازی کرده است. حالتی دیگر هم در بازی با نام Blitz Mode وجود دارد که هر روز در آن بیش از پانزده دقیقه طول نخواهد کشید. بازیکنان در طول روز می‌توانند به گشت و گذار در جنگل و جمع‌آوری منابع بپردازند و شب‌ها را به مبارزه با هیولاهای جنگل صبح کنند. ارتباط بازیکنان با یکدیگر در این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان حتی می‌توانند روستایی‌‌های کم‌کار را با جمع‌آوری رای، شناسایی و اخراج کنند.

بازی Grimmwood را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده