// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

کمپانی چینی Jonsbo کیس جدید خود را معرفی کرد

کمپانی Jonsbo از کیس آلومینیومی جدیدی با نام UMAX 4 Plus در دو رنگ مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد.

کمپانی چینی و تازه تأسیس Jonsbo، کیس جدید UMAX 4 Plus را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه کرد. این کیس می‌تواند مادربردهایی در فرم‌فاکتور MicroATX ،ATX ،E-ATX و Mini-ITX را در خود جای دهد.

این محصول با عرض ۲۰۴ میلی‌متر، عمق ۴۲۶ میلی‌متر و ارتفاع ۴۳۷ میلی‌متر، طراحی جمع و جوری دارد. ضمن این‌که فضای کافی برای نصب قطعات مختلف در این کیس وجود دارد. همچنین امکان نصب انواع کارت گرافیک با طول حداکثر ۳۱ سانتی‌متر نیز امکان‌پذیر است.

Jonsbo UMX4 PLUS

فضای مورد نیاز برای تجهیزات ذخیره‌سازی شامل ۲ عدد درایو ۲.۵ اینچی و ۲ عدد درایو ۳.۵ اینچی پیش‌بینی شده است که از آن می‌توان به عنوان درایو ۲.۵ اینچی نیز استفاده کرد. امکان نصب و قرارگیری ۲ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری در پنل بالا، ۳ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری در پنل جلو، یک عدد در پنل پشتی و یک عدد هم در پنل پایین وجود دارد. یک خنک‌ کننده مایع ۲۴۰ میلی‌متری در پنل بالا و یک خنک‌کننده دیگر نیز با همین ابعاد در پنل پایین قابل نصب است. فضای لازم برای نصب یک خنک‌کننده مایع ۱۲۰ میلی‌متری در پنل پشتی تعبیه شده است.

Jonsbo UMX4 PLUS

از حیث درگاه‌های ارتباطی ورودی و خروجی، ۲ عدد USB 3.0، یک عدد USB 2.0، یک جک هدفون و یک جک میکروفون در این کیس قرار گرفته است. ضخامت کیس UMAX 4 Plus، یک میلی‌متر با استاندارد SGCC است و ۱۴.۱ کیلوگرم وزن دارد. امکان نصب کولر پردازنده تا ارتفاع ۱۶۶ میلی‌متر وجود دارد. این محصول، آن‌طور که در تصاویر به نظر می‌رسد، ظاهر چندان بدی هم ندارد.


منبع Jonsbo guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده