// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه Ealry Access بازی SCUM منتشر شد

کمپانی دیوالور دیجیتال نسخه Ealry Access بازی SCUM را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digitalبازی SCUM را به صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر کرد. اگر جزو علاقه‌مندان به بازی‌های تلاش برای بقا باشید، بازی SCUM با ویژگی‌های مختلفش به خوبی می‌تواند نظر شما را جلب کند. 

یکی از ویژگی‌هایی که تیم سازنده روی آن مانوور زیادی داده است، سیستم متابولیسم بازی است. قبل از شروع هر دور بازی کردن می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید و مواردی نظیر لاغر یا چاق بودن، عضلانی بودن و موارد مشابه را تعیین کنید. تغییر در هر کدام از این موارد پیامدهایی دارد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. برای مثال افراد عضلانی و لاغر به راحتی می‌توانند از دیوار بالا بروند و سریع‌تر بدوند.

همچنین بازی SCUM دارای سیستم آب و هوایی و شرایط جوی متغیر است تا بازیکنان در طول بازی کردن خود احساس یکنواختی نداشته باشند و شرایط جدیدی را تجربه کنند. SCUM بازی‌ای است که در آن امکان دارد مدت‌ها شخصی را پیدا نکنید که از بین ببرید و مدام باید در جزیره TEC1 مشغول جمع‌آوری منابع باشید. در این میان به این نکته اشاره کنم که جزیره بازی SCUM دارای محیط‌هایی است که ورود به آن ممنوع است؛ زیرا توسط نیروهای امنیتی فوق پیشرفته محافظت می‌شوند و اگر برای لوت کردن وارد آن‌ها شدید، امکان مرگ‌تان افزایش پیدا می‌کند.

در انتها بازی SCUM برای آن دسته از بازیکنانی است که تشنه یک بازی تلاش برای بقای غنی و با جزییات هستند. علاقه‌مندان می‌توانند بازی SCUM را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه این بازی را با نام Welcom to the SCUM Island در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده