// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

سازنده Guitar Hero با همکاری NCSoft در حال ساخت یک بازی جدید است

استودیو Harmonix Music System، سازنده Guitar Hero، با همکاری کمپانی NCSoft در حال توسعه بازی موسیقی محور جدیدی است.

استودیو هارمونیکس موزیک سیستم (Harmonix Music System) را با توسعه بازی‌های محبوبی همچون Guitar Hero، Rock Band و Amplitude می‌شناسیم. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که با همکاری کمپانی کره‌ای NCSoft، ناشر محصولاتی همچون Guild Wars 2 و Blade & Soul، قصد دارند پروژه جدیدی را برای پی سی و کنسول‌های خانگی منتشر کنند.

به نقل از سازندگان پروژه در حال سپری کردن مراحل اولیه توسعه خود است؛ پس تا معرفی رسمی این بازی باید منتظر بمانیم. البته با توجه به محصولات پیشین این استودیو و اطلاعات منتشر شده می‌دانیم که بازی جدید در سبک موسیقی محور و «نرم‌افزار محور» خواهد بود.

استیو یانیاک، مدیر عامل استودیو هارمونیکس، در مورد همکاری جدید با کمپانی NCSoft و پروژه جدید نوشت:

ما بسیار مفتخر هستیم که می‌توانیم دیدگاه خودمان را در مورد پروژه جدید با NCSoft در میان بگذاریم تا به این شکل بتوانیم انجمن‌ جدیدی را برای پلتفرم‌های مدرن تشکیل دهیم. شهرت درخشان این کمپانی به عنوان یک همکار و ترکیبش با تجربه عالی آن می‌تواند به ما اجازه دهد که ما تمام زمان خود را صرف توسعه یک بازی موسیقی محور برای نسل حال کنیم. من مطمئن هستم که آنها به ما کمک می‌کنند که بازی منحصربه‌فردی را به دست طرفداران برسانیم.

در آن سو، سونگی یون، رئیس NCSoft، در همین راستا افزود:

همکاری جدید ما با استودیو هارمونیکس به این معنی است که ما می‌توانیم آثار موسیقی محور را نیز به جمع محصولات پیشین همچون بازی‌های پی سی و آثار MMORPG برای موبایل اضافه کنیم. تجربه بلند مدت استودیو هارمونیکس در توسعه بازی‌های موسیقی محور آنها را به صاحب سبک آن تبدیل کرده است و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که پروژه آنها را به دنیا نشان دهیم.

نام پروژه استودیو هارمونیکس و ان‌سی‌سافت هنوز مشخص نشده است، اما می‌دانیم که این بازی در سبک موسیقی محور برای پی‌سی و کنسول‌های خانگی در دست ساخت قرار دارد.

 نظرات خود را در مورد همکاری این دو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده