// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر روز عرضه بازی Donut County

با انتشار بازی Donut County، تریلر روز عرضه این بازی نیز در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سرانجام بازی Donut County عرضه شد و در کنار عرضه‌ی بازی، تریلر روز عرضه Donut County نیز در دسترس قرار گرفت. ویدیو روز عرضه‌ی بازی Donut County را می‌توان یکی از عجیب‌ترین تریلرهای روز عرضه دانست که تا به امروز منتشر شده‌اند.

در جدیدترین تریلر بازی Donut County که تنها ۶۰ ثانیه زمان دارد، شاهد شخصیت BK، یکی از شخصیت‌های بازی Donut County، هستیم که در حال استریم کردن مرحله‌ی آغازین بازی است. همچنین یک صفحه‌ی چت را مشاهده می‌کنیم که مربوط به برنامه‌ای است که BK از طریق آن در حال استریم کردن است. جدا از این مورد، جزئیات و موارد خاصی در ویدیو روز عرضه Donut County به چشم نمی‌خورد.

البته از یک بازی عجیب و غریب مثل Donut County نباید انتظار بیشتری از یک ویدیو روز عرضه عجیب و غریب را داشت. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند Donut County را با قیمت ۱۲.۹۹ دلار برای پی سی، پلی استیشن 4 و مک خریداری کنند. همچنین این بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه Donut County را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده