نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

بازی Into the Breach برای نینتندو سوییچ منتشر شد

با اعلام نینتندو در رویداد Nindies امروز، بازی Into the Breach از همین الان روی کنسول نینتندو سوییچ قابل خرید است. 

Into the Breach یک بازی مستقل، ساخته استودیو سابست گیمز است؛ استودیویی متشکل از فقط دو بازیساز که اولین ساخته آن‌ها، FTL: Faster Than Light بود و دومین بازی آن‌ها هم همین Into the Breach است. این بازی مستقل چند ماه پیش منتشر شد و با اینکه شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند، اما نمره‌های فوق‌العاده‌ای را از منتقدین دریافت کرد. حال امروز و در جریان رویداد Nindies تابستانی که نینتندو آن را برگزار کرد، اعلام شد که بازی Into the Breach برای نینتندو سوییچ منتشر شده است و از همین امروز می‌توان آن را روی این کنسول خریداری و تجربه کرد. 

بازی Into the Breach پیش از این فقط برای کامپیوتر منتشر شده بود و نینتندو سوییچ اولین کنسولی است که این بازی روی آن در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از این بازی‌های مستقل زیادی با انتشار روی کنسول نینتندو از لحاظ تجاری موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌اند و Into the Breach هم با کیفیت بالایش این پتانسیل را دارد که چنین اتفاقی را تکرار کند. 

Into the Breach شما را در نقش گروهی از نیرو‌ها قرار می‌دهد که باید با موجودات فضایی مبارزه کنند. برای آشنایی بیش‌تر با این اثر، می‌توانید بررسی بازی Into the Breach را در زومجی بخوانید. ما به این بازی نمره خیلی خوب ۹ را دادیم و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

Into the Breach شاید داستان خیلی پیچیده‌ای نداشته باشد و برخی مشکلات هم در زمینه سخت بودن آزاد کردن نیرو‌های جدید در آن دیده شوند، اما ساخته استودیو سابست گیمز اثری است که طرفداران بازی‌های استراتژیک و تاکتیکی به سبب عمق بسیار زیاد گیم‌پلی آن و همچنین ارزش تکرار بسیار بالای بازی، برای مدت‌های طولانی با آن سرگرم خواهند شد و هر بار، با درس گرفتن از شکست قبلی خود مصمم‌تر به سراغ تجربه مجدد این بازی خواهند رفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده