// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

SCUM، دومین بازی پر مخاطب شبکه توییچ

با توجه به آمار منتشر شده، بازی SCUM توانسته است به عنوان دومین بازی پر بیننده شبکه توییچ انتخاب شود.

این روزها بازی های بتل رویال، مخاطبان زیادی در میان بیننده‌های شبکه‌ی توییچ دارند و تعداد زیادی از استریمرها، به سمت این دسته از بازی‌های ویدیویی رفته‌اند. در حال حاضر بازی Fortnite پر بیننده‌ و پر مخاطب‌ترین بازی بتل رویال شبکه توییچ است؛ اما به نظر می‌رسد تمامی استریمرها و بیننده‌ها به سمت بازی‌های بتل رویال نرفته‌اند.

بازی SCUM فردا هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) به صورت دسترسی زود هنگام برای کامپیوتر عرضه می‌شود و چندی پیش امبارگو این بازی برای استریم کردن برداشته شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازی تلاش برای بقای SCUM توانسته است نظر بسیاری از استریمرها و بیننده‌های بازی در شبکه توییچ را به خود جذب کند؛ زیرا SCUM به عنوان دومین بازی پر بیننده شبکه توییچ شناخته شده است. در بازی SCUM بازیکنان در نقش جنایتکارانی هستند که تا سر حد مرگ با یکدیگر رقابت می‌کنند تا مخاطبان را سرگرم کنند.

در هر بازی ۶۴ بازیکن از زندانی فوق امنیتی خارج شده و در جزیره‌ای به اسم TEC1 رها می‌شوند. حال این ۶۴ بازیکن برای زنده‌ماندن و دریافت جایزه از سوی اسپانسرها، باید یکدیگر را از بین ببرند. ظاهر بازی SCUM شبیه به بازی‌های بتل رویال است، اما دو تفاوت اساسی دارد که اولین تفاوت، سرعت بازی است. در بازی‌های بتل رویال چند محیط به صورت هایلایت شده در بازی قرار دارند که بازیکن‌ها را به خود جذب می‌کنند. این در حالی است که در بازی SCUM امکان دارد زمان زیادی را صرف گشت و گذار در محیط بازی کنید و هیچ بازیکنی را مشاهده نکنید. دومین مورد، شبیه ساز بقا بودن بازی است.

بازی SCUM دارای سیستم‌های و المان‌های متفاوتی است که روی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است؛ به عنوان نمونه سیستم متابولیسم بازی چاق یا لاغر بودن شما را تعیین می‌کند که این مورد باعث ایجاد واکنش‌های متفاوتی می‌شود. همچنین سیستم رطوبت بازی، روی بدن شما تاثیرگذار خواهد بود که نحوه تاثیر آن با توجه به سیستم متابولیسم، برای هر بازیکن متفاوت خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده