// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱

تریلرهای جدیدی از بازی Scarf منتشر شد [گیمزکام 2018]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، توسعه دهنده و ناشر بازی Scarf با انتشار چندین تریلر جدید، گیم پلی زیبای پروژه خود را با طرفداران در میان گذاشتند.

کمپانی تی‌ اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، چند تریلر جدید از پروژه پلتفرمر و سه بعدی استودیو آپرایزنیگ (Uprising) یعنی بازی Scarf منتشر کرد.

اولین تریلر منتشر شده به مدت ۱۶ دقیقه است و کاراکتر اصلی این بازی را در کوهستانی نشان می‌دهد که در حال حل معماها است. کاراکتر این بازی با استفاده از قابلیت‌های ماورایی شال قرمز رنگش به سطوح مختلفی راه پیدا می‌کند. در ادامه دریاچه زیبایی را می‌بینیم که کاراکتر برای عبور از این قسمت از شال خود کمک می‌گیرد و آن را به شکل بال می‌آورد. در کنار محیط‌های رنگارنگ و آرامش‌بخش، موسیقی گوشنواز و زیبایی نیز به گوش می‌خورد.

دومین تریلر با نام Desert Gameplay منشر شده است و همانطور که از نام آن پیدا است گیم پلی بازی را در محیط‌های صحرایی نشان می‌دهد. در جریان این تریلر کاراکتر بازی را می‌بینیم که با کمک طوفان‌های صحرایی و همچنین شال خود موانع را پشت سر می‌گذارد که البته در انتها در طی اشتباهی که بازیکن می‌کند کاراکتر از تپه‌ها سقوط می‌کند.

سومین تریلر کاراکتر بازی را از منطقه‌ صحرایی و گرم به محیط‌های یخبندان و برفی می‌برد. البته شاهد طوفان سنگینی نیز هستیم که حرکت را برای کاراکتر این بازی یعنی Hyke دشوار می‌کند. وی برای جلوگیری از این موضوع، شال خود را به شکل سپری در می‌آورد تا از بادهای سنگینی که وی را به زمین می‌اندازد جلوگیری کند.

در انتها، آخرین تریلر ما را به مناطق کوهستانی و سرسبز برمی‌گرداند که هایک را در هنگام دویدن سریع نشان می‌دهد. وی با باز کردن دستانش، سرعت دویدن خود را افزایش می‌دهد که در این راستا بتواند به سطوح دوردست پرش کند که البته این کار با شال وی امکان پذیر نیست.

داستان بازی در مورد هایک است که پس از گذشت مدت زمان زیادی در دنیایی بیدار می‌شود که هیچ اطلاعی از آن ندارد. روح‌های سرگردانی در گوشه کنار دنیای این بازی دیده می‌شوند که به گفته سازندگان، این روح‌ها در واقع بخشی از دنیای این بازی را تشکیل می‌دهند. برای اطلاع از ویژگی‌های کلیدی و اولین تریلر این پروژه می‌توانید به مطلب قبلی در زومجی مراجعه کنید.

بازی Scarf در تاریخ نامشخص از زمستان سال جاری منتشر می‌شود و در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر‌های جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

تریلر گیم پلی در محیط‌های سرسبز

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر گیم پلی در محیط‌های صحرایی

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر گیم پلی در محیط‌های برفی

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر گیم پلی با محوریت پرواز کردن

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده