// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

اجرای بازی Overwatch روی نینتندو سوییچ امکان پذیر است

پیت استیل‌ول در جدیدترین گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که اجرای بازی Overwatch روی نینتندو سوییچ امکان پذیر است.

از آخرین همکاری کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) با کمپانی نینتندو ۱۵ سال می‌گذرد و حال به لطف بازی Diablo III و کنسول نینتندو سوییچ، یک بار دیگر شاهد همکاری این دو کمپانی محبوب هستیم. حال با وجود این همکاری انتظار می‌رود شاهد عرضه بازی‌های بیشتری از سوی بلیزارد برای نینتندو سوییچ باشیم و نگاه اکثر کاربرها به سمت بازی Overwatch است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویت استیل‌ول، تهیه کننده ارشد کمپانی بلیزارد، در جدیدترین گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که توسعه بازی Diablo III روی نینتندو سوییچ، فرصتی مناسب برای اعضای این کمپانی بوده است تا بتوانند بیش از پیش با ساختار Nintendo Switch و نحوه عملکردش آشنا شوند. با این حال گیم‌اسپات در جریان مصاحبه‌ی خود از استیل‌ول پرسید که آیا بازی Overwatch نیز برای این پلتفرم عرضه می‌شود؟ پیت استیل‌ول در این باره گفت:

هر چیزی امکان پذیر است. تیم ما وظایفی دارد که در حال انجام‌شان است. اگر تیم توسعه‌دهنده Overwatch بخواهد می‌تواند این بازی را روی سوییچ توسعه دهد. در حال حاضر Diablo تنها اولویت ما روی نینتندو سوییچ است.

همچنین در ادامه از وی سوال شد که آیا نینتندو سوییچ قادر به اجرای Overwatch است یا نه که استیل‌ول در این باره گفت:

بله این کار [اجرای بازی روی نینتندو سوییچ] امکان پذیر است.

در ادامه گفت‌وگوی گیم‌اسپات و پیت استیل‌ول صحبت‌هایی در مورد بازی StarCraft 2 انجام شد. نسخه اول بازی StarCraft برای نینتندو 64 عرضه شده بود و حال این سوال پیش می‌آید که آیا بازی StarCraft 2 نیز برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود؟ پیت استیل‌ول در این باره می‌گوید:

نسخه نینتندو 64 بازی StarCraft تجربه خوبی بود، ولی برای اجرای بازی روی این کنسول باید تغییراتی روی هسته بازی اعمال می‌کردیم. در بازی StarCraft 2 پیش‌نیازهای بسیاری لازم است. از آن جایی که بازی تعامل بسیاری با ماوس و کیبورد دارد، باید تغییرات زیادی روی هسته گیم‌پلی اعمال کنیم که کار بسیار سختی است و فکر می‌کنم پورت بسیار سختی باشد.

در میان بازی Overwatch و بازی StarCraft، پورت شدن Overwatch گزینه محتمل‌تری است؛ زیرا کنترلر نیز به خوبی می‌تواند نقش ماوس و کیبورد را در این بازی ایفا کند. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی بلیزارد در آینده چه بازی‌ای را برای نینتندو سوییچ تایید می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده