نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی Steep لغو شد

با توجه به جدیدترین مطلب منتشر شده در اکانت توییتر بازی Steep، روند ساخت نسخه نیننتندو سوییچ این بازی به طور کلی لغو شده است.

سال گذشته و با عرضه‌ی نینتندو سوییچ، کمپانی یوبیسافت، ناشر بازی Steep، خبر از انتشار این بازی برای کنسول ژاپنی داد. حال یک سال از آن صحبت‌ها می‌گذرد و هیچ خبری از پورت نینتندو سوییچ بازی Steep منتشر نشده تا اینکه امروز در جدیدترین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که در صفحه‌ی رسمی بازی Steep در توییتر منتشر شده است، متوجه شدیم که توسعه‌ی پورت این بازی برای نینتندو سوییچ لغو شده است.

این خبر با توجه به پاسخ اکانت رسمی بازی به سوال یکی از کاربران که وضعیت ساخت پورت نینتندو سوییچ بازی Steep را جویا شده بود، منتشر شده است. پاسخی که لغو شدن ساخت و توسعه‌ی بازی مذکور برای Nintendo Switch را تایید می‌کند. در پاسخ تیم سازنده چنین مطلبی نوشته شده است:

تمام اعضای تیم سازنده‌ی بازی روی پشتیبانی از بازی Steep متمرکز شده است. ما درنهایت تصمیم گرفتیم که ساخت پورت نیننتندو سوییچ این بازی را لغو و روی ارائه‌ی محتویات و چالش‌های جدید به بازیکنان تمرکز کنیم. به زودی خبرهایی هیجان‌انگیزی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

با توجه به سکوتی که یوبیسافت در این یک سال پیشه کرده بود، چنین موضوعی چندان هم شگفت‌آور محسوب نمی‌شود. به نظر می‌رسد که کمپانی Ubisoft احتمال بازگشت سرمایه‌ی گذاشته شده روی ساخت این پورت از طریق فروشش را کم دانسته و درنتیجه، ترجیح داده که ساخت آن را لغو کند.

شما می‌توانید بازی Steep را روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده