// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves با انتشار بسته الحاقی Cursed Sails از مرز ۵ میلیون کاربر گذشت

استودیوهای مایکروسافت و ریر بالاخره امروز آپدیت Cursed Sails بازی Sea of Theives را منتشر کردند و در کنار آن اعلام کردند که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۵ میلیون کاربر گذشت.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، با انتشار بسته الحاقی Cursed Sails، استودیوهای مایکروسافت و ریر اعلام کردند که تعداد کاربران بازی Sea of Thieves در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی از مرز پنج میلیون نفر عبور کرده است. این عدد برای یک آی پی جدید اصلا رقم بدی نیست و به‌نظر می‌رسد که این بازی با انتشار آپدیت‌های عظیم و جذاب خود، توانسته نظر بازیکنان را جلب کند. امروز هم آپدیت Cursed Sails این بازی منتشر شد و با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده بود، مواردی همچون کشتی‌های جدید و قوی‌تر برای اسکلت‌های هوش مصنوعی، سیستم همکاری بین خدمه و کشتی کوچک سه‌نفره‌ و غیره را به بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این آپدیت برای تمامی کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند یا از طریق Game Pass به آن دسترسی دارند، رایگان خواهد بود. در کنار انتشار این به‌روزرسانی، یک ویدیوی جدید تحت عنوان «Developer Update» منتشر شده است که در آن جو نیت (Joe Neate)، کارگردان بازی راجع به ویژگی‌های جدید این آپدیت صحبت می‌کند.

دارندگان این بازی علاوه بر این بسته الحاقی تا ماه سپتامبر (شهریور-مهر) امسال می‌توانند منتظر بسته الحاقی بزرگ دیگر این بازی تحت عنوان Forsaken Shores باشند و پس از آن هم از سه به‌روز‌رسانی بزرگ دیگر که تا پایان سال میلادی جاری منتشر خواهد شد، لذت ببرند.

بازی Sea Of Thieves، در زمان انتشار از وب‌سایت زومجی نمره‌ی متوسط ۶ را کسب کرد که خواندن خلاصه‌ی بررسی این بازی خالی از لطف نیست:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته کننده بودن رنج می‌برد اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت برده و خود را سرگرم کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده