// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Paper Plane Planet

در بازی موبایل Paper Plane Planet شما موشک کاغذی پرتاب می‌کنید و لحظات ساده اما سرگرم‌کننده‌ای را تجربه می‌کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

بازی موبایل Paper Plane Planet اثری است که OHM Games عرضه کرده است و لحظات سرگرم‌کننده جالبی را برای بازیکن ایجاد می‌کند. بازی چیز زیادی برای عرضه ندارد و صرفا باید با پرتاب موشک‌های کاغذی، بتوانید بالاترین امتیازها را ثبت کنید. محیط و گرافیک ساده بازی فراهم‌کننده حس نوستالژیکی است که می‌توانید این‌بار در یک بازی موبایل اندروید و آیفون تجربه کنید.

می‌توان گفت که تنها دلیل عرضه شدن این بازی، صرفا به خاطر نوستالژی‌ای است که با موشک‌های کاغذی داریم و باید عنوان کرد که این اثر به غیر از این نمی‌تواند در یاد بازیکنان بماند. بازی ریتم ساده‌ای از گیم‌پلی را به ما ارائه داده است و تنها کاری که باید بکنیم تنظیم سرعت موشک کاغذی و پرتاب کردن آن به سمت هدف بازی است. هدف بازی صرفا جایگاه خاصی است که باید تنظیم درستی داشته باشید و با رسیدن به آن بتوانید بیش‌ترین امتیاز را از آن خود کنید. اگر هم بتوانید به مکان‌های مشخص شده برسید، امتیاز شما محاسبه می‌شود و حتی می‌توانید بیش‌ترین مسافت را به عنوان یک رکورد برای خود هدف قرار دهید. اهداف بازی در چند مرحله تعیین شده‌اند و معمولا چالش سختی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند که حتی با تنظیم بالاترین سرعت هم نمی‌توان به آنها رسید.

Paper Plane Planet
Paper Plane Planet
Paper Plane Planet

برای موفقیت در این بازی، تنها استفاده از سرعت چاره‌ساز نیست و باید تنظیم درستی در زمینه حرکت از بین موانع هم داشته باشید. در واقع مواقعی لازم است که تنها از دامنه کوه‌ها عبور کنید و پس از آن با داشتن فضای بیش‌تر می‌توانید مطمئن باشید که به هدف تعیین شده خواهید رسید. عبور از موانع نیازمند حرکت پویای موشک کاغذی و هدایت درست از سمت بازیکن است. همین عامل هیجان بازی را بالاتر می‌برد و می‌تواند در عین سادگی بسیار چالش برانگیز و در مواقعی هم سخت باشد. باید بگوییم که بازی با اینکه از سبک نه چندان دل‌پذیری استفاده کرده است، اما همین که می‌تواند برای چند ساعتی ما را با نوستالژی دوران کودکی سرگرم کند، بسیار ارزشمند است.

بازی نوستالژی پرتاب موشک‌های کاغذی را زنده می‌کند، اما انگار بویی از ماهیت این موشک‌ها نبرده است

گرافیک خاصی را در بازی شاهد نیستیم و تنها باید سازه‌ها و ساختمان‌ها و البته موانع طبیعی را مشاهده کنیم که در برابر هدف ما قرار گرفته‌اند و تاثیر بزرگی هم در تجربه بازی دارند. شما به عنوان شخصیت اصلی بازی که وظیفه پرتاب کردن موشک را بر عهده دارید، معمولا در بالای ساختمانی قرار گرفته‌اید و تمام اهداف ممکن را نیز مشاهده می‌کنید. همه چیز از بالا دیده می‌شود و بازیکن باید تنها اهدافی را در نظر بگیرد که رسیدن به آنها با سرعت ثابت موشک کاغذی ممکن باشد. اهدافی وجود دارد که رسیدن به آنها از هر دیدی غیرممکن است و باید آنها را بیخیال شوید. مطمئن باشید که تنها بالا گرفتن موشک و دادن بیش‌ترین سرعت به آن چاره راه نیست و باید ماهیت موشک‌های کاغذی را در درجه اول در نظر داشته باشید. باید بدانید که شلیک مستقیم موشک می‌تواند سرعت بیش‌تری را برای شما به ارمغان بیاورد و شانس طی مسافت طولانی را برای موشک شما ممکن کند.

Paper Plane Planet
Paper Plane Planet
Paper Plane Planet
سادگی و هیجان سطح پایین این اثر را می‌توان قابل قبول دانست و برای چند ساعتی سرگرم شد

بازی به شدت سرگرم‌کننده است و ریتم ساده‌ای دارد. محیطی دلپذیر همراه با موسیقی اکشن و هیجان‌انگیز، می‌تواند این بازی را جزو آثار جذاب و فان دسته‌بندی کند. انتظار یک شاهکار از بازی نداریم، اما قطعا سازندگان می‌توانستند ماهیت موشک‌های کاغذی را بهتر درک کنند و صرفا طی مسافت‌های مستقیم، تاثیر باد و تغییر جهت‌های ناگهانی را از آن حذف نکنند. قطعا اگر چنین المان‌هایی در بازی بود، گیم‌پلی بازی چالش برانگیزتر می‌شد و بازیکن می‌توانست خلاقیت‌های زیادی را در تجربه بازی داشته باشد. خود بازی نیز ارزش بیش‌تری داشت و می‌توانست از نظر سرگرم‌کننده بودن و فان ظاهر شدن، در درجه بسیار بالاتری قرار بگیرد. اما خب همین هم خوب است و اگر از دید یک اثر ساده به آن بنگریم، می‌توان آن را راضی کننده دانست. امتیاز بالا مهم‌ترین هدف شما است و با امتیازات خود می‌توانید به خرید موشک‌های رنگی بپردازید و قدری تنوع به تجربه این اثر اضافه کنید.

بازی Paper Plane Planet شما را به دنیای پرتاب موشک‌های کاغذی می‌برد و سعی می‌کند که بازیکن را هرچه بیش‌تر با دنیای ساده بازی همراه کند. تنها وظیفه شما تنظیم درست موشک‌ها و هدایت آنها تا رسیدن به جایگاه‌های تعیین شده است. اگر ماهیت موشک‌های کاغذی از جانب سازندگان بیش‌تر مورد توجه قرار می‌گرفت، این اثر پتانسیل قرار گرفتن در زمره آثار اعتیادآور را داشت؛ اما خب صرفا استفاده توخالی از نوستالژی، به معنای موفقیت یک اثر نیست. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Paper Plane Planet


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده