نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷

تصاویر جدید بازی Jump Force کاراکتر ایچیگو از انیمه Bleach را نمایش می‌دهند

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Jump Force، کاراکتر Ichigo از انیمه‌ی بلیچ را در شرایط مختلف میدان مبارزه می‌بینیم.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی Bandai Namco، سازنده بازی Jump Force، تصاویری جدید از این اثر مبارزه‌ای منتشر کرده است؛ تصاویری که در آن‌ها کاراکتر ایچیگو کوروساکی از انیمه‌ و مانگای بلیچ را در لحظات مختلف میدان مبارزه می‌بینیم.

در تصاویر، ایچیگو را در حال مبارزه با Luffy و Zoro، دو کاراکتر از انیمه‌ی مشهور One Piece، می‌بینیم و به نظر می‌رسد ایچیگو حسابی برای زورو و لوفی دردسر درست کرده است!

جامپ فورس اثری مبارزه‌ای است که در آن شاهد حضور کاراکترهای مشهور انیمه‌های شونن جامپ همچون ناروتو، وان پیس، بلیچ و دث نوت هستیم. تاکنون از این بازی که در E3 2018 رونمایی شده، تصاویر و ویدیوهای مختلفی منتشر شده و یکی از بازی‌های مورد انتظار سال آینده‌ میلادی است.

این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹، راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. شما می‌توانید تمامی اخبار پیرامون این بازی را در صفحه‌ی مخصوصش در زومجی بخوانید. در این گالری، تمامی تصاویر جدید منتشر شده از ایچیگو کوروساکی را تماشا می‌کنیم:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده