نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸

مذاکرات دیو فرانکو جهت حضور در فیلم Six Underground

دیو فرانکو، برادر جیمز فرانکو و بازیگر فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه)، در حال مذاکره با مسئولان نتفلیکس جهت ایفای نقش در فیلم Six Underground است.

دیو فرانکو به‌تازگی از بازی در فیلم جدید بری جنکینز با عنوان If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل قادر به سخن گفتن بود) فارغ شده است و از همین رو خبر می‌رسد که این بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی، در حال مذاکره با مسئولان سرویس استریم نتفلیکس، جهت ایفای نقش در فیلم جدید این سرویس استریم با عنوان Six Underground است. طبق گزارش سایت کولایدر، چندین منبع خبری، این موضوع را تأیید کرده‌اند. البته به نظر می‌رسد تا این لحظه حضور دیو فرانکو در این فیلم قطعی نشده است و خود این بازیگر نیز علاقه‌ای به صحبت راجع به این موضوع ندارد و مصاحبه‌ای انجام نداده است. طبق گزارش منابع خبری، هنوز به‌صورت رسمی حضور این بازیگر در فیلم Six Underground قطعی نشده است و از همین رو سرویس استریم نتفلیکس و اسکای دنس مدیا (Skydance Media) این خبر را تأیید نکرده‌اند.

Dave Franco

تا این لحظه اطلاعات چندانی از جزئيات داستانی فیلم Six Underground در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که فیلمنامهٔ این فیلم توسط پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان دو فیلم مجموعه Deadpool (دِدپول) نوشته شده است و این دو نویسنده به‌عنوان مدیر اجرایی نیز در پروژه حضور خواهند داشت. پاول ورنیک و رت ریس این روزها بسیار پرکارند و نویسندگی قسمت دوم فیلم Zombieland با عنوان Zombieland Too را نیز بر عهده دارند. در مورد داستان فیلم باید بگوییم که در مورد ۶ میلیاردر است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، تصمیم می‌گیرند مرگی ساختگی برای خود ترتیب دهند و سپس تیمی برگزیده برای مبارزه با افراد بد و شرور تشکیل دهند. رئیس این ۶ میلیاردر که دوتای آن‌ها زن هستند، شخصیتی است که رایان رینولدز ایفای نقش آن را بر عهده دارد و به احتمال فراوان دیو فرانکو برای ایفای نقش یکی از این ۶ میلیاردر در نظر گرفته شده است. این تنها اطلاعات داستانی فیلم Six Underground است و هنوز بازیگر دیگری نیز برای ایفای نقش در فیلم مایکل بِی، معرفی و انتخاب نشده است.

فیلم Six Underground در ابتدا قرار بود به تنهایی توسط اسکای‌دنس مدیا و با بودجهٔ ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شود، اما مدت زمانی بعد اعلام شد که این فیلم را اسکای‌دنس مدیا مشترکاً با سرویس استریم نتفلیکس خواهد ساخت. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنگر از اسکای‌دنس مدیا، به همراه مایکل بِی، تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهند داشت. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری فیلم Six Underground از ماه سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری آغاز شود و فیلم در سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.

دیو فرانکو سابقهٔ همکاری با سرویس استریم نتفلیکس را دارد و در فیلم 6Balloons (شش بادکنک) نقش شخصیت سث را ایفا کرده است. از دیگر فیلم‌های این بازیگر آمریکایی می‌توان به فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) که با برادرش جیمز فرانکو همبازی بود اشاره داشت. وی همچنین در فیلم‌های 22Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲)، The Broken Tower (برج شکسته)، Milk (میلک)، The Shortcut (میانبر)، The Little Hours (ساعات کوتاه)، Now You See Me 2 (اکنون من را می‌بینی ۲) و Unfinished Business (کار ناتمام) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده