// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Beat the Boss 4: تنبیه زورگو

بازی موبایل Beat the Boss 4 ساخته شده برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند خشم‌شان را روی رئیس خود خالی کنند! با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

تا به حال شده است هنگامی که سر کار می‌روید یا در خیابان هستید اشخاص زورگو را ببینید؟ قطعا حسابی حال‌تان گرفته می‌شود، با فکر و ذهنی درگیر و اعصابی نداشته، روز خود را می‌گذرانید و مدام به این فکر فرو می‌روید که ای کاش قدرتی داشتم تا می‌توانستم حساب شخص مورد نظر را برسم. همه‌ی ما در طول زندگی‌مان به افراد مشابه زیادی برخورد کرده‌ایم که چنین ویژگی‌ای داشته‌اند و همیشه دوست داشته‌ایم تنبیه‌شان کنیم. در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌ای رفته‌ایم که حسابی دست شما را برای انجام این کار باز گذاشته است. بازی اندروید و آیفون Beat the Boss 4، چهارمین نسخه از مجموعه Beat the Boss است که توسط استودیو Game Hive Corporation توسعه داده شده است. بازی موبایل Beat the Boss داستان خاصی ندارد و صرفا شما هستید و اشخاص زورگویی که باید آن‌ها را تنبیه کنید. گیم پلی، مهم‌ترین فاکتور بازی به حساب می‌آید که حسابی شما را سرگرم می‌کند و خشونت، عنصری است که در گوشه و کنار بازی مشاهده می‌شود.

بازی موبایل Beat the Boss 4

بازی از نظر طراحی حال و هوای بازی‌هایی نظیر South Park را دارد

با شروع بازی موبایل Beat the Boss 4 خود را در یک دفتر کار پیدا می‌کنید که رئیس این دفتر شخص زورگویی است و یکی از کارمندان خود را کتک می‌زند. حال شما می‌بایست این کارفرمای خشن را تنبیه کنید، اما سوال این‌جا است که این کار به چه صورت انجام می‌گیرد؟ در ابتدا تنها اسلحه‌ای که دارید، یک دارت است! بله درست شنیدید؛ دارت! در طول بازی می‌توانید به واسطه سلاح‌های مختلف یا موارد جالبی نظیر تفنگ آب پاش یا سلاح‌های پخش کننده رنگ شخص مورد نظر را تنبیه کنید. دنیای بازی اندروید و آیفون Beat the Boss 4 شامل تعدادی نقشه متفاوت است که هر نقشه از چند محیط تشکیل می‌شود. در هر محیط تعدادی فرد زورگو وجود دارند که این افراد می‌توانند اشخاص مهم دولتی یا یک رئیس شرکت باشند که شما باید آن‌ها را تنبیه کنید. زمانی که هدف خود را انتخاب می‌کنید، وارد صحنه مبارزه می‌شوید و از طریق اسلحه‌ای که دارید شروع به شلیک کردن می‌کنید و پول به دست می‌آورید، رفته رفته با پشت سر گذاشتن اهداف سخت‌تر، پول و آیتم‌های مختلفی کسب می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها در ساخت و ساز سلاح‌های جدیدتر یا خرید سلاح‌های بهتر استفاده کنید. حال سوالی مهم پیش می‌آید و آن هم این است که اصلی‌ترین چالش مراحل بازی Beat the Boss 4 چیست؟ هر هدف یک سری حرکات مخصوص به خودش را دارد که به نقاط مختلف صفحه نمایش با سرعت حرکت می‌کند و این کار کمی شما را اذیت می‌کند؛ زیرا هر نبرد شامل یک زمان مخصوص و یک نوار سلامت برای فرد زورگو است که اگر نتوانید در مدت زمان مشخص شده او را از بین ببرید، شکست خواهید خورد.

بازی موبایل Beat the Boss 4

همچنین هر قدر به محیط‌های بعدی می‌روید و اهداف جدیدتر را مشاهده می‌کنید، به این نکته می‌رسید که نوار سلامتی بیشتری دارند؛ از این‌رو باید مدام به فکر ارتقای سلاح‌های خود باشید. در نتیجه اگر به این نکته رسیدید که نمی‌توانید با انجام مراحل پول سلاح‌های خود را جمع‌آوری کنید یا اینکه با خرید سلاح‌های مختلف پول کم آوردید، می‌توانید مراحل و اهداف از پیش انجام شده را مجددا انجام دهید. یکی دیگر از موارد جالب بازی موبایل Beat the Boss 4، طراحی‌های بازی است که مخاطب را یاد آثاری نظیر South Park می‌اندازد و از طرفی سایر کارکنان و شهروندان نیز شما را در تنبیه کردن هدف مورد نظر همراهی می‌کنند و در بعضی از صحنه‌ها شاهد دکمه‌زنی‌هایی در آخر نبرد هستیم.

با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Beat the Boss 4 شاید در نگاه اول اثری ساده و معمولی به نظر برسد، اما رفته رفته متوجه می‌شوید که Beat the Boss 4 یکی از بهترین بازی‌هایی است که به خوبی می‌توانید حس خشم و عصبانیت خود را روی آن خالی کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Beat the Boss 4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده