نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تاریخ انتشار بازی Runbow Deluxe Edition اعلام شد

در نهایت و بعد از مدت‌ها تاخیر، سرانجام به طور رسمی تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی پلتفرمر Runbow اعلام شد.

نسخه‌ی دیجیتالی بازی Runbow به‌تازگی و پس از حدود دو ماه تاخیر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد؛ تاخیری که گریبان نسخه‌ی فیزیکی بازی با نام Runbow Deluxe Edition را نیز گرفت و عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های مذکور را مدت‌ها به تعویق انداخت. حال در همین راستا، اخیرا استودیو‌های 13AM Games ،Headup Games و Merge Games اعلام کردند که در نهایت نسخه‌ی فیزیکی Runbow Deluxe Edition در اروپا و آمریکای شمالی به ترتیب در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۳ مرداد عرضه خواهد شد.

علاوه بر محتوای بازی اصلی، Runbow Deluxe Edition شامل محتوای قابل دانلود Satura's Space Adventure، هر چهار لباس اضافی، DLC موزیک‌های بازی، دو صفحه‌ی استیکر و دو مجموعه‌ی اولیه موزیک متن‌های این بازی خواهد بود. با وجود اینکه این نسخه از بازی محتوای جدید زیادی را به بازی اضافه نمی‌کند اما قطعا برای هواداران دو‌آتشه‌ی این بازی و همچنین بازیکنان تازه‌وارد انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

Runbow

برای عزیزانی که ممکن است مطلع نباشند، Runbow یک بازی پلتفرمر چند‌نفره است که تا سقف هشت بازیکن به‌طور همزمان را پشتیبانی می‌کند. بک‌گراند و پس‌زمینه‌های این بازی به‌طور مرتب در حال تغییر رنگ هستند و این موضوع روی محیط بازی و سکو‌های پرش آن تاثیر می‌گذارد. عرضه‌ی ابتدایی این بازی روی کنسول Wii U بسیار موفق بود و همین موضوع به بهانه‌ای برای عرضه‌ی این بازی روی دیگر پلتفرم‌ها تبدیل شد. علاوه بر این، تازه‌ترین بازی معرفی شده توسط این استودیو Double Cross نام دارد که در سبک اکشن پلتفرمر برای کامپیوتر و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

double cross

تصویری از شخصیت‌های بازی Double Cross

هما‌ن‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، Runbow Deluxe Edition در تاریخ ۱۹ مرداد در اروپا و در تاریخ ۲۳ مرداد در آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهد شد. هواداران از هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی این بازی را از وب‌سایت آمازون پیش خرید کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده