نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Onrush منتشر شد

استودیو کدمسترز به مناسبت انتشار بازی آرکید مسابقه‌ای Onrush تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ماشین سواری سرعتی Onrush در دسترس بازیکنان قرار گرفت و استودیو کدمسترز به این مناسبت تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است. این تریلر افکت‌های مختلف آب‌وهوایی، اتومبیل‌های شخصی‌سازی شده و برخی از مهارت‌ها را در عمل به نمایش در می‌آورد.

نسخه بتا عمومی بازی Onrush ماه گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت که از یک سو امکان تجربه بازی را برای بازیکنان فراهم ساخت و از سوی دیگر به توسعه‌دهندگان اجازه داد تا باگ‌های بازی را شناسایی و رفع کنند. ماه گذشته همچنین تریلر جدیدی از بازی منتشر شد که حالت‌های مختلف بازی را به نمایش درآورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Onrush ترکیبی از سرعت هیجان‌انگیز، لذت بی‌پایان و منظره‌های شگفت‌انگیز است که در آن کاربران با پیش‌بردن بازی، نوار Rush خود را شارژ می‌کنند تا بتوانند با سرعت بالا و قدرتی که نوار راش به آنها می‌دهد، حریفان خود را پشت سر بگذارند و در حالی که آنها را به دیوار‌ها و موانع می‌کوبند، اتومبیل آنها را از میان بردارند. هشت کلاس مختلف برای وسایل نقلیه بازی Onrush در نظر گرفته شده است که به گفته سازندگان، هر یک روش و مزایای ویژه‌ای برخوردار هستند. همچنین نوار راش روی هر یک از کلاس‌های بازی تاثیر مختلفی می‌گذارد و قابلیت‌های متنوعی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. این بازی فقط به رسیدن به خط پایان خلاصه نمی‌شود. مسابقه دادن با روش‌های مختلف، نابود کردن وسایل نقلیه حریفان و از همه مهم‌تر استفاده از نوار Rush برای کسب امتیازات بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

افزون بر این، امکان خریداری نسخه استاندارد و نسخه Digital Deluxe که دارای هشت طرح انحصاری وسایل نقلیه، یک Crashtag اضافی، دو Track Tombstones و پوسته‌های مختص هر یک از کنسول‌ها است، از طریق فروشگاه آمازون وجود دارد.

بازی Onrush در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده